Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Σήμερα το πρωί έγινε ατύχημα στο 40χμ της παλαιάς εθνικής προς Κόρινθο επειδή κάποιος χαζός πάτησε απότομα φρένο μόλις είδε μπλόκο της τροχαίας στο…αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Λόγο του γεγονότος και προς αποκατάσταση της αλήθειας αποφάσισα να γράψω λίγα πράγματα για ότι αναφέρεται σε αυτή την ενότητα.
Ο G.P έγραψε: προσέξτε α) τις ταχύτητες που κινούνται τα οχήματα, β) τα err 01 γιατί δεν ‘’κτύπησε’’ πινακίδα, γ) την απόσταση μεταξύ laser και οχήματος (δεν είναι πάνω από 500μ, δ) το χρόνο που χρειάζεται το laser gun για να δώσει ένδειξη και ε)
πόσο τον παίδεψε η μοτοσικλέτα μιας και το φανάρι δύσκολα σημαδεύεται!!
Και το (ε) με 46κμ, αν πήγαινε με 146 δεν θα έβλεπε τίποτα!!!
_ Η αλήθεια: ΔΕΝ είναι τροχονομικος έλεγχος, δεν γνωρίζουμε ποιος χειρίζεται το ladar .Δεν χρειάζεται να σημαδεύεις πινακίδα-φανάρι ,ένδειξη παίρνει από οποιαδήποτε επιφάνεια όπως προφυλακτήρα, ψυγείο, Κάρτερ, ανθρώπινο σώμα κ.α.
Τον δυσκολεύει η μέτρηση γιατί δεν έχει σταθερή στοχεύση . Το συμπέρασμα ε) βγαίνει από ΜΙΑ (1) μέτρηση ενός άσχετου στο you tube???--- Τα αλλά βίντεο επίσης από το you tube δεν είναι καν άξια σχολιασμού διότι πασιφανώς πρόκειται για διαφημίση συσκευών παρεμβολών των radar.
Ο G.P έτρεψε:
θα χρειαστούν τουλάχιστον 5¨- 6¨ για σωστή ένδειξη, άρα η σκόπευση θα γίνει στα 600+μ το όχημα θα έχει καλύψει ήδη τα πρώτα 250μ από τα 500-600μ που θα πετύχει η σκόπευση και βρίσκεται ο Τροχαίος υπολύποντα ακόμη 250-350μ για να μας σταματήσει ο Τροχαίος πράγμα δύσκολο!! Στην δεύτερη περίπτωση (των 610μ) τα πράγματα δυσκολευουν για τον Τροχαίο ακόμη πιο πολύ!!.Και στις δυό περιπτωσεις πρέπει να έχουμε αδειο ανοιχτό δρόμο (Εθνική ¨η επαρχιακό δικτυο), να κινούμαστε με χαμηλές ταχύτητες (οχι πάνω από 100κμ) για να μπορέσει να μας κτυπήσει το laser και να πάρει σωστή ένδειξη και να υπάρχουν κι αρκετά μετρα δρόμου για να μπορέσει να μας σταματήσει ο Τροχαίος!!Γιαυτό αυτά τα ραντάρ χρησιμοποιουνται σε επαρχιακους δρόμους όπου τα όρια είναι χαμηλά…….!Για όλα τα παραπάνω ρανταρ χρησιμοποιούνται σε επαρχιακους δρόμους και σπανιότατα σε αυτοκινητοδρομους όπου κι εκει το όριο είναι 120-130κμ και σταματάνε τα οχήματα που κινούνται με 150κμ μεν αλλά όταν όλα τα άλλα είναι ευνοικά π.χ αδειος δρόμος όπως στην Εγνατία που περνάει ένα
αυτοκίνητο ανα 10λεπτο!!!Τα παρακατω ειναι γενικες πληροφοριες που
αξιοποιωντας τες ο καθενας με τον τροπο του μπορουμε σχετικα ευκολα να
ξεφευγουμε από τα ανταρ της τροχαιαςΤο laser Gun εκπέμπει μια πολύ λεπτη
ακτίνα φωτός σε απόσταση μέχρι και 5 κμ!!!!!Αυτό είναι αλήθεια, αλλά πέστε
μου ένα χέρι το οποίο μπορεί να κρατησει σταθερή την λεπτη αυτη ακτίνα
στοχευοντας σε αυτήν την απόσταση μια πινακίδα αυτοκινητου ¨η ένα φαναρι
μοτοσυκλέτας!!!! Ουτε καν μπορεί να δει ο αστυνομικός την πινακίδα ¨η το
φαναρι τη μοτο!! Το ασφαλές βεληνεκές τους για μια σκόπευση ακριβειας
είναι τα 500μ και ένας ''χεράς'' μπορεί να το φτάσει στο χιλιόμετρο!!!Οταν
σε ''κτυπήσει'' η ακτίνα laser δεν σημαινει ότι σε ''τσάκωσε'' κιόλας
διότι μέχρι να στοχευσει στην πινακίδα κυκλοφορίας για να πάρει ένδειξη η
ακτίνα του έχει περάσει μέσα από την καμπινα του αυτοκινήτου το αντιραντάρ
(αν διαθετεις) έχει λαλησει από πιο πριν (μιας και διαθέτει ευρεου
φάσματος περιοχη ανιχνευσης και δεν χρειάζεται να κτυπηθει το ίδιο το
αντιραντάρ) προειδοποιώντας σε και όταν τελικά πετύχει την πινακίδα εσύ
έχεις κοψει ταχυτητα κατα πολύ!!!!Αν κινείσαι με μοτο και ταχύτητες των
150+ κμ σε Εθνικό δικτυο τα laser είναι άχρηστα, διότι τα 150κμ
αντιστοιχουν σε 42μ+ το δευτερόλεπτο όπως προειπα, άρα μέχρι το laser να
βρεί το φανάρι της μοτο και να πάρει ένδειξη τα 500μ για ασφαλή ένδειξη
έχουν πάει περιπατο μιας και τα έχεις καλύψει σε 10''!! αν μάλιστα τους
δεις κι επιταχύνεις τότε θα πάρουν ένδειξη ''error'' και τέλος!! Το ίδιο
συμβαινει και στο αυτοκίνητο με την διαφορά ότι εκει στοχευουν πινακίδα!!!
Αν μάλιστα η πινακίδα είναι λίγο κυρτη πανω/κάτω τότε δεν θα δειξει καμια
ένδειξη το μηχάνημα!! Η ακτίνα laser διαθλάται σε οτιδήποτε δεν είναι
απολύτως κάθετο προς αυτήν π.χ παμπρίζ, ζελατίνες μοτο κ.λ.π.Τα laser
χρησιμοπουνται σε δρόμους με όριο τα 60-70κμ ουτως ώστε να παιρνουν
ασφαλές ενδείξεις σε μικρή αποσταση και να σταματάνε τους οδηγους με
ασφάλεια!!!Αυτα δεν τα λέω εγώ αλλα αναγράφονται στις οδηγίες χρήσης όλων
των εγχειριδίων αυτών των μηχανημάτων!!!!
_ Η αλήθεiα είναι ότι όλα τα ανωτέρω είναι εντελώς αυθαίρετα και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Δεν αναγράφονται σε κανένα τεχνικό εγχειρίδιο.
Ο G.P.εγραψε:
τα RF είναι άλλη ιστορία μιας και
α) δεν εκπέμπουν ακτίνα αλλά ηχητικό σημα στις πάντες Κ,ΚΑ το οποίο κατα
την εκπομπή του από την κάνη του όπλου ξεκινάει σαν κουκίδα κι ανοιγει όσο
απομακρυνεται από αυτην σαν ένα ισοσκελές τριγωνο σε σχ'ημα χωνιου!!
_ Προφανώς από λάθος η αστείο αναφέρεται η φραση <ηχητικο σημα> για το τμημα
της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας Κ,Κa η X,Ku κ.α.
|