Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Ο G.P. έγραψε :
Τέλος, ποιος φωστηρας επιστημονας τεκμηρίωσε οτι η ταχυτητα ΑΠΟ ΜΟΝΗ Της σκοτώνει? Απολυτως κανεις!!!!!!!!! Μονον οι φωστηρες τις τροχαιας βγάζουν αυτο το ‘’λογω υπερβολικης ταχυτητας’’!! Και φυσικα όταν πας να μπεις σε φουρκετα με 100κμ θα σκοτωθεις αλλα δεν ειναι η ταχυτητα που θα σε σκοτωσει αλλα α) η χαζομαρα του οδηγου που δεν προσεξε την σχετικη προειδοποιητικη ταμπέλα, β) το οδοστρωμα (εδω να δεις τι γινεται), γ) η κατασταση του οχηματος, δ) η κατασταση του οδηγου (μεθυσμενος, με/χωρις διπλωμα, εμπειρια κ.λ.π ) και τέλος ε) η ταχυτητα του οχηματος!!! Διοτι αν συντρέχουν τα α,β,γ,δ, ¨η κα΄ποια απο αυτά και με 30 να πηγαινει πάλι σκοτωμένος ¨βαρια τραυματισμενος θα βγει ο οδηγός!!! Ενω αν συντρέχει μονον το (ε) εχει ελπίδες να διασωθει με χειρισμους κατάλληλους, με φρένα με,μεμε,με..............
Ετσι αξιολογουνται τα ατυχηματα στην Ευρωπη αλλα ποτε δεν αξιολογουνται ετσι στην Ελλαδα!! Και γιαυτον τον λογο απλα ξορκιζουν την ταχυτητα λεγοντας οτι ‘’αν πηγαινε σιγα θα το προλάβαινε’’!! Οποίος μυθος, διότι για πεσε (με αυτοκινητο)εσυ /εγω που πας/με με 60κμ σε ένα αντιθετα ερχομενο αυτοκινητο το οποιο κινηται κια υτο με 60κμ να δουμε τι θα περισσέψει!!!! ¨η για πέσε με το οριο των 120 σε διαφημιστικη ταμπέλα (κι αλλο ενα θέμα αυτο) να δουμε τι θα περισσεψει ειτε αυτοκινητο οδηγάς είτε μοτο!!
Eτσι λοιπόν η Τροχαια λεει τα δικα της και οι πανεξυπνοι Δημοσιογράφοι ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ!!! Ας αποτανθουν αυτοι οι κυριοι Δημοσιογράφοι σσε κανενα οργανισμο του εξωτερικου που ασχολειται με τα αιτια των ατυχηματων και αν βρει ΕΝΑ ατυχημα που να ποιστοποιειται ως κυριος υπαιτιος η ''υπερβολικη ταχυτητα'' να μου τρυπησει την μυτη!!!!!
…….Για ποια θανατηφόρο ταχυτητα μιλάμε?
_ Η αλήθεια είναι ότι όλα τα ανωτέρω δεν έχουν καμία βάση. Άλλο είναι η διερεύνηση των αιτιών πρόκλησης του τροχαίου ατυχήματος και άλλο η διερεύνηση των αιτιών των συνεπειών του τροχαίου ατυχήματος. Και στα δυο αυτά τμήματα οι
παράγοντες που επιδρούν είναι πολλοί. Σε όλα τα κράτη είναι γνωστό ότι ένας από τους σοβαρότερους και πλέον καθοριστικούς παράγοντες των συνεπειών του τροχαίου ατυχήματος είναι η ταχυτητα και γι αυτό υπάρχουν όρια ταχύτητας .Η διαφορετική θέσπιση κανόνων οδικής συμπεριφοράς σε κάθε κράτος γίνετε γιατί δεν
είναι όλοι οι κάτοικοι του πλανήτη ίδιοι. Οι νόμοι που αποδίδουν σε ένα κράτος δεν σημαίνει ότι θα αποδώσουν το ίδιο σε ανά άλλο. Εντελώς αυθαίρετα ο καθένας μπορεί να κάνει συρραφή νομών και να φτιάξη π.χ. Κ.Ο.Κ. πολύ αυστηρότερο η πολύ χαλαρότερο . Για παράδειγμα φαντασθείτε΄, εάν μετανάστευαν ομαδικά όλη οι Έλληνες οδηγοί με τα αυτοκίνητα τους στην Γερμανία τα μούτρα των Γερμανών νομοθετών από την απόγνωση , αντίθετα εάν μετά την αποχώρηση των Ελλήνων ερχόταν στην Ελλάδα Σουηδοί _Άγγλοι _Γερμανοί οδηγοί με τα αυτοκίνητα τους θα μπορούσαμε να έχουμε ελαστικότερες διατάξεις για όρια ταχύτητας , κράνη , ζώνες κ.α. αλλά αυστηρότερα για π.χ. αλκοόλ .
Κάθε χρόνο γίνονται στην Ελλάδα περίπου 1500 δικογραφίες-διερευνήσεις για τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και δεκάδες χιλιάδες για τους τραυματισμούς. Στην Ε.Ε. καθώς και τη Β.Αμερικη απο 45000-50000 για θανατηφόρα και εκατοντάδες χιλιάδες για τραυματισμούς. Πόσες από αυτές έχεις διαβάσει για να βγάλεις τα συμπεράσματα που αναφέρεις? Τα οποία ειναι εξωπραγματικά και απαξιωτικα
για το έργο χιλιάδων αστυνομικών και εισαγγελέων-δικαστών που τα δέχονται (κάθε δικογραφία κατατίθεται στον εισαγγελέα για την άσκηση ποινικών διώξεων εάν προκύπτουν).Μήπως τελικά όλα αυτά προέρχονται από τα δελτία ειδήσεων και ξερολες παντογνώστες ειδήμον δημοσιογράφους?
Τον όρο θανατηφόρα ταχυτητα τον διάβασες κάπου- τον άκουσες κάπου η μήπως τον επινόησες για να τον αντικρούσεις?
|