Απάντηση: Τελικα τι παιζει με τις εγγυησεις στην Ελλαδα?
Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή (2251/1994 που τροποποιήθηκε με τον 3587/2007) προβλέπει ότι:
Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα η με σύμβολα διεθνώς κατοχυρωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση και συντήρηση του προϊόντος.
Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.
Για ένα ελαττωματικό προϊόν ευθύνεται ο παραγωγός, αλλά στην περίπτωση που ένα προϊόν είναι εισαγόμενο ο εισαγωγέας είναι αυτός που έχει την ίδια ευθύνη με τον παραγωγό.
Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος η ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν η ανταλλακτικό.
το τελευταίο αφορά την ερώτηση σου.
|