View Single Post
  #84  
Παλιό 16-11-2010, 15:27
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ace_gln Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μαρκ ειδα τη μηχανη σου σημερα το πρωι στην Motion n style , τα συλληπητηρια μου ...

ελπιζω να πανε ολα κατ'ευχην και να μην αντιμετωπισεις αλλα προβληματα .

στην συγκεκριμενη περιπτωση να επισημανω πως δεν προκειται για αξονα σπασμενο για να μην μπερδευονται καποιοι αλλα για φαγωμενο γραναζι μεταδοσης ... οπου στα με αλυσιδα μεταδοση μηχανακια αλλαζεται καθε χρονο σχεδον , ενω σ'εμας ποτε ..εκτος και αν παρουσιαστει κατι παρομοιο ...
Αγαπητε συναδελφε, αυτο με τα κοκκινα απο που το ξεσηκωσες? ποιος στο ειπε? μηπως επεσες θυμα, και με το συμπαθειο δεν το λεω για να σε θιξω, καποιων ευγενων μηχανικων που εχουν μεινει στην δεκαετια του '70 τοτε που οι αλυσιδες ετρωγαν τα βουτυρενια ατσαλια των γραναζιων κινησης?
Εχω αλλαξει αγαπητε συναφελφε απο το 1990 και μετα 7 (επτα) αλυσιδοκινουμενες μοτοσυκλετες! 4 αφρικα και 3 βαραντερο. Με καθε μια απο αυτες εχω γραψει απο 40000 μεχρι και 157000κμ. το 90% σε ασφαλτινη κινηση και κινηση πολης! Σε καμια μα ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλετα δεν αλλαξα γραναζι κινησης πριν τα 130000κμ!!! Αλυσιδες (κοστος 120ε την φορα) αλλαζα καθε 24000κμ της μαμας (απλη O-ring), καθε 35000κμ τις ενισχυμενες αφτερ μαρκετ O-ring και ποτε, μα ΠΟΤΕ, κατω απο τα 60000κμ τις υπερεξελιγμενες XX ring τυπου ZVM (120ε κι αυτες)!

Αυτοι που ακομα υποστηριζουν οτι με την αλλαγη αλυσιδας πρέπει να αλλαχτουν πακετο και τα γραναζια κινησης το κανουν για οικονομικους λογους!
Reply With Quote