View Single Post
  #18  
Παλιό 17-11-2010, 13:47
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΛΑΔΙΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ολοι οι κατασκευαστες δικαιολογουν 1 λιτρο λαδι καταναλωση καθε 1000κμ, αυτοκινητων και μοτοσυκλετων! Ετσι για να ειναι στην ''ασφαλη πλευρα'' και να μην πηγαινει ο καθενας για...επισκευη!!
Οι αεροψυκτοι ομως δεν μπορουν να κανουν κι αλλιως λογω αυξημενων ανοχων αφου αντιμετωπιζουν υψηλες θερμοκρασιες, εν σχεση με τα υδροψυκτα παντα. Κυριως οι τεραστιες αυξομειωσεις στις αναπτυσσομενες θερμοκρασιες ειναι η αιτια της καταναλωσης λαδιου (γιαυτο και άλλες φορες ειναι πολυ η καταναλωση και αλλοτε λιγοτερο ¨η και καθολου) ενω τα υδροψυκτα ειναι παντα σταθερα στιυς 82 περιπου βαθμους ψυκτικου υγρου.
Ετσι οι μεγαλες ανοχες των αεροψυκτων στις διαστολες συστολες των μεταλλων του κινητηρα αντιδρουν αναλογως κι αυτες κι ετσι τααεροψυκτα παρουσιαζουν καταναλωση λαδιου συνηθως μεγαλυτερη του 1 λιτρου ανα 1000κμ!! Ειδικα αν κινεισαι συνεχεια μεσα στην αθηνα ¨η ταξιδευεις με υψηλες ταχυτητες!!
Εγώ κινούμαι κατά βάσιν μέσα στην Αθήνα και στην τελευταία αλλαγή, που σας έγραψα των €35 όλα μαζί, βγήκαν από το μηχανάκι 3,5 παχιά λίτρα μαύρο - απειροελάχιστα αφρισμένο λάδι. Σε αλλαγή, υπ’ όψιν, των 12,000 χλμ.

Όταν ο μηχανικός είδε την τιμή των λαδιών και του φίλτρου, με κοίταζε καλά – καλά. Μην μου πείτε για ποιότητες. Θα δείξει.
Reply With Quote