View Single Post
  #1  
Παλιό 19-11-2010, 23:22
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Tutorial: Αλλαγή λαδιού διαφορικού σε BMW R51/3

Οι μηχανές οι BMW από τα παλιά τα χρόνια συνήθιζαν να έχουν ένα περίεργο σύστημα μεταδόσης της κίνησης στον πίσω τροχό μέσω άξονα και διαφορικού. Αυτό δυστυχώς είχε και έχει την ανάγκη να δουλεύει μέσα σε λαδάκι για να είναι ευτυχισμένο και να γυρνάει για δεκάδες χρόνια και χιλιάδες ώρες αγόγγυστα.



Το καλό που έχει, είναι ότι είναι απλούστατο στη συντήρηση και οι απαιτήσεις σε υλικά και εργαλεία, ελάχιστες, τόσο που μπορούσε σε ένα σακκίδιο στο side car ή στο πλάι να τα μεταφέρει μαζί της η μηχανή, ακόμη και τα 2 λίτρα που χρειάζονταν ο κινητήρας για τις αλλαγές. Όσο για τις βλάβες και τις ζημιές... αυτές απλώς δεν συνέβαιναν.

Παρακολουθείστε την διαδικασία αλλαγής των λαδιών του διαφορικού σε μία τέτοια μηχανή εν έτει 2010. Υπ' όψιν ότι η πρώτη αλλαγή λαδιών διαφορικού στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέττα έγινε το 1954.

Reply With Quote