Θέμα: ΑΖΩΤΟ
View Single Post
  #9  
Παλιό 22-11-2010, 14:34
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΖΩΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,...
Το παραπάνω γίνεται. Π.χ. στην πίστα, που μεγαλώνουν οι θερμοκρασίες του ελαστικού το 34 εμπρός και το 41 πίσω, το κάνουμε 24-30. Με το άζωτο δεν το κάνεις αυτό. Είναι αδρανές.
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα καταλάβεις τπτ. Είναι πολυ κικρές διαφορές και σε οριακά σημεία ίσως ένας πολύ καλός οδηγός να καταλάβει κάτι. Εγώ στην πίστα ή με άζωτο ή με αέρα, το ίδιο ...στυλιάρι έμεινα . 1,14 γυρνούσα με αέρα, 1,14 γυρνούσα και με άζωτο. Προπόνηση κλπ ήθελε για να το κάνω 1,10` και σχολεία.
Αν έχεις καλά λάστιχα, με κατάλληλο αέρα, τακάκια όχι ``αναμένα``, η άσφαλτο είναι σε καλή κατάσταση, γιατί στο γυαλί τπτ δεν σταματά, και το έχεις και λίγο, θα σταματάς όσο καλύτερα γίνεται.
*Το κομάτι ψυχολογία, να ξέρεις ότι είναι σημαντικό και το ξέρεις φαντάζομαι. Αν σε αυτό το κομάτι σε βοηθήσει το .....άζωτο, να πας να βάλεις άζωτο. Δεν είναι καμιά τρελή διαδικασία..
Reply With Quote