Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs
γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,...
|
Το παραπάνω γίνεται. Π.χ. στην πίστα, που μεγαλώνουν οι θερμοκρασίες του ελαστικού το 34 εμπρός και το 41 πίσω, το κάνουμε 24-30. Με το άζωτο δεν το κάνεις αυτό. Είναι αδρανές.
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα καταλάβεις τπτ. Είναι πολυ κικρές διαφορές και σε οριακά σημεία ίσως ένας πολύ καλός οδηγός να καταλάβει κάτι. Εγώ στην πίστα ή με άζωτο ή με αέρα, το ίδιο ...στυλιάρι έμεινα

. 1,14 γυρνούσα με αέρα, 1,14 γυρνούσα και με άζωτο. Προπόνηση κλπ ήθελε για να το κάνω 1,10` και σχολεία.
Αν έχεις καλά λάστιχα, με κατάλληλο αέρα, τακάκια όχι ``αναμένα``, η άσφαλτο είναι σε καλή κατάσταση, γιατί στο γυαλί τπτ δεν σταματά, και το έχεις και λίγο, θα σταματάς όσο καλύτερα γίνεται.
*
Το κομάτι ψυχολογία, να ξέρεις ότι είναι σημαντικό και το ξέρεις φαντάζομαι. Αν σε αυτό το κομάτι σε βοηθήσει το .....άζωτο, να πας να βάλεις άζωτο. Δεν είναι καμιά τρελή διαδικασία..