View Single Post
  #9  
Παλιό 25-11-2010, 21:12
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από lostre7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπον η ιστορια ξεκιναει στις 11 Ιουλιου το βραδυ καθως γυρναγα το βραδυ απτην δουλεια, εξω απτο οακα σε μια στροφη εσβησε η μηχανη για πρωτη φορα.. την εσπρωξα μεχρι το σπιτι και την αλλη μερα την φορτωσα στην οδικη της bmw και την πηγα στο γνωστο συνεργειο στον Γερακα. Μου ειπαν πως πρεπει να γινουν καποιοι ελεγχοι να βρουν τι συμβαινει. Μετα απο καμια εβδομαδα και αφου επαιρνα καθε μερα τηλ. παω απο εκει και μου λεει οτι τους δειχνει μια βλαβη στην δεξια πλευρα της μοτο η οποια πρεπει να ειναι απτην πλεξουδα,και οτι δεν αφηνε ο εγκεφαλος να γινει καμια παρεμβαση. θα κανουμε μου λενε ακομα καποιες μετρησεις να σιγουρευτουμε σε συνεννοηση παντα με την Γερμανικη εταιρεια.Η εταιρεια ομως εκλεισε γα καποιες μερες το ιδιο και το συνεργειο τον Αυγουστο και ετσι περασε ο Αυγουστος. Αρχες Σεπτεμβρη παω παλι απο εκει και μου λενε οτι συνεχιζουν τις μετρησεις με εντολες της bmw γερμανιας και ψαχνουν να δουν τι συμβαινει.Μετα απο καμια 15 μερες παω απο εκει και μου λενε οτι δοκιμασαν αλλο εγκεφαλο και το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει οποτε λεει λογικα ειναι η πλεξουδα.... Ωραια ρε φιλε τι κανουμε??? Θα στειλουμε μου λεει τις ενδειξεις στην Γερμανια να μας πουν τι θα κανουμε. καθε απαντηση απτην εταιρεια επαιρνε περιπου μια εβδομαδα.Γ@@ω τους υπολογιστες μου δηλαδη...Στελνει λοιπον η εταιρεια οτι πρεπει να αλλαχτει η πλεξουδα..Ωραια!!! Να σε ρωτησω ρε φιλε ποσο παει το μαλλι ξερεις??? Περιπου 1300-1400 ευρω χωρις τα εργατικα...
Πρωτο εμφραγμα...και τι κανουμε τωρα του λεω?? εγω μου λεει θα στειλω μειλ οτι η μηχανη ειναι απειραχτη χωρις καμια παρεμβαση απτην πλευρα του ιδιοκτητη και το πιο πιθανο ειναι να το καλυψει η εταιρεια μεσω της φιλικης εγγυησης μιας και η κανονικη εγγυηση εχει τελειωσει.
(gs 1200 07).Ωραια λεω παιζει να την γλυτωσουμε, καμια 15αρια μερες να ερθει η πλεξουδα και 1-2 μερες να φορεθει εχει περασει και ο μισος Οκτωβρης. Εγω απτην πλευρα μου επαιρνα καθε 2 μερες τηλ να ρωτησω που βρισκομαστε, οι κυριοι δεν μου εδιναν ποτε μια σαφη απαντηση και μου ελεγαν να ξαναπαρω.Αφου τελικα ξαναπερασα απτο συνεργειο μου ειπε ο κυριος απτα ανταλλακτικα οτι η Γερμανικη εταιρεια δεν καλυπτει την πλεξουδα και οτι περιμενουν απαντηση απτην ελληνικη μηπως το καλυψει αυτη.Εχω γινει εξαλλος με την ολη φαση καθως μεχρι σημερα εγω ηξερα οτι ΜΑΛΛΟΝ δεν θα πληρωνα και αφου εχει περασει τοσος καιρος και εχει αλλαχτει δεν μου ειχαν ξαναπει κατι τετοιο, εγω αδυνατω να πληρωσω... Τι προτεινετε λοιπον εσεις??? τι θα κανατε αν εισασταν στην θεση μου??
Σε διαβασα προσεκτικα, η μηχανη εσβησε ετσι στα καλα καθουμενα, ξαναπηρε μπροστα την επομενη ημερα, την επομενη εβδομαδα? Και καλα, οταν εσβησε ετσι αποτομα, τι λαμπακια αναψαν στο ταμπλό? Ειδικα εκεινο που σου λεει τις πιθανες βλαβες π.χ. EWS κ.λ.π!!! Δεν μπορει να μην αναψε τιποτε!
Σε ρωταω γιατι τα συνεργεια σου λενε......πλεξουδα, ητοι 1300ε δηλαδη 20% συν εργατικα κερδος και πολυ πιθανον να ειναι μια αντενα ρινγκ, ενα κομενο καλωδιο καπου και καπως και απει λεγοντας!! Θυμισου τι λαμπακια αναψαν οταν εμεινε η μηχανη ειναι πολυ σημαντικο!!
Υστερα, τι ειναι αυτο το ''οτι τους δειχνει μια βλαβη στην δεξια πλευρα της μοτο η οποια πρεπει να ειναι απ την πλεξουδα,και οτι δεν αφηνε ο εγκεφαλος να γινει καμια παρεμβαση..''. Ωραια, δειχνει μια βλαβη, ονομα δεν εχει αυτη η βλαβη? και γιατι δεν αφηνε ο εγκεφαλος να γινει παρεμβαση? δηλαδη αν κατι χαλασει που το εχει αναγνωρισει ο εγκεφαλος ποτε σηκωνει τις μπαρες για να γινει επισκευη? ποτε δινει εντολη ο εγκεφαλος για επισκευη του και τι λεει??? Εγω, με συγχωρεις κιολας, αλαλ τα ακουω καπως παραξενα ολα αυτα!!!

Η BMW εχει ενα περιπλοκο και ζημιαρικο ηλεκτρικο συστημα το οποιο ομως οδηγειται απο ενα σοφιστικε high tech can bas το οποιο εχει την δυνατοτητα να ανιχνευει καμενη λαμπα και να ελεγχει παμπολλες αλλες παραμετρους δινοντας ενδειξη για το τι συμβαινει σε καθε περιπτωση (σχεδον)! Δεν μπορει λοιπόν να συνδέθει ο εγκεφαλος στο διαγνωστικο μηχανημα του αντιπροσωπου και να εδειξε ''......μια καποια βλαβη στην δεξια πλευρα της μοτο (καπου στην δεξια μερια) η οποια πρεπει να ειναι απ την πλεξουδα,και οτι δεν αφηνε ο εγκεφαλος (θα πυροβολουσε ετσι και.....) να γινει καμια παρεμβαση..''
Το διαγνωστικο θα εδειχνε εναν κωδικο ο οποιος αντιστοιχει και σε μια βλαβη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ!! Εδω το Βαραντερο εχει 23 συγκεκριμενους κωδικους που ο καθενας αντιστοιχει σε συγκεκριμενη βλαβη ολοι ανιχνευομενοι απο το διαγνωστικο της χοντα και κοτζαμ BMW λεει ''μια καποια βλαβη απο την δεξια μερια του κινητρα που πρέπει να ειναι απο την πλεξουδα????''. Αν το βαραντερο εχει 23 κωδικους η GS πρέπει να εχει 123!!!!!!!!

Για ψαξε το βαθυτερα!!!
Reply With Quote