Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Εχουμε όλοι διαπιστώσει τις αλλάγες στο θέμα της ρεζέρβας.Αρχές της τρέχουσας δεκαετίας έκαναν την εμφάνιση τους οι ρεζέρβες ασφαλείας με
τους γνωστούς περιορισμούς ταχύτητας , βάρους και απόστασης, με σκεπτικό των κατασκευαστών την αύξηση του ωφέλιμου χώρου και μείωση του βάρους.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σ ΄αρκετές περιπτώσεις κατήργησαν παντελώς την ρεζέρβα και την υποκατέστησαν με τα λάστιχα run flat.
Τα οποία έχουν και αυτά τους περιορισμούς τους.Το χειρότερο όμως
που έχουν είναι η τιμή αντικατάστασή τους που για ένα λάστιχο 16''
είναι περί τα 240 ευρώ.Σημειώστε δε ότι τα βουλκανιζατέρ δεν τα επισκευάζουν επικαλούμενοι σχετικές εγκυγκλίους από τις εισαγωγικές
εταιρείες οι οποίες τους δίνουν οδηγίες / εντολές να μην τα επισκευάζουν γιατί πλέον δεν πληρούν τις προδιαγραφές τους.
Προσωπικά σε κάθε περίπτωση είμαι υπέρ της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας.
|
Καλά μέχρι εδώ, αλλά ο σκοπός που κατασκευάστηκαν τα ελαστικά run flat είναι να γλιτώσουν από ξαφνικά κλαταρίσματα εν κινήσει με συνέπεια το ντεραπάρισμα του οχήματος !!!!!!!
Όπως ακόμα έχει κατασκευαστή και τροχός ο οποίος είναι ζάντα και ελαστικό μαζί ,αλλά ακόμα είναι στης δοκιμές ...... ίδωμεν !!!!!!