Απάντηση: Ρεζέρβα Αυτοκινήτου
Δεν διαφωνώ για την περισσότερη ασφάλεια , αλλά όλα είναι συνισταμένη περισσοτέρων της μίας παραμέτρου.Εν προκειμένω έχουμε το κόστος την
ασφάλεια και τη χρηστικότητα της ύπαρξης ή μη της ρεζέρβας.
Πάντως στατιστικά τα τροχαία που προκλήθηκαν από κλατάρισμα είναι λίγα
και στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν συνεπεία πολυκαιρισμένου ή και φθαρμένου
ελαστικού.Πέραν του 30 % των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων και πέραν του 45 %
των επαγγελματικών αυτοκινήτων και αυτοκινήτων του δημοσίου κυκλοφορούν με
φθαρμένα (παρ' όλο που προβλέπει ο ΚΟΚ βάθος πέλματος ) και πολυκαιριμένα ελαστικά.(πέραν των τριών ετών από ημερομηνία παραγωγής και για περισσότερα από 30-35.000 χλμ )
|