
01-12-2010, 12:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
|
Παρομοιως........ 
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Τελικά μας λες πως και οι Ιάπωνες - τους οποίους καβάλαγα 12 χρόνια, για την ιστορία - χρησιμοποιούν αυτασφαλιζόμενες βαλβίδες στα injection μηχανάκια τους! Δηλαδή ούτε αυτοί είναι σωστά σκεπτόμενοι σαν εταιρία.... Τελικά ποιοι χρησιμοποιούν banjo bolts;;;;;.....
|
Ποσα απο αυτα τα καβαλημενα επι 12ετιας Γιαπωνεζακια ηταν injection?
Banjos χρησιμοποιουν ολοι (και το βαραντερο....... ευτυχως) εκτος της BMW στο GS.
Τωρα, αν ειανι σωστα σκεπτομενοι ¨η οχι.....ασε τους παθοντες να βγαλουν τα συμπερασματα τους!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Δε ξέρω αν επιλέγεις να παρουσιάζεις πληροφορίες με τον τρόπο που "θέλεις" ή αν τα έχεις μπερδέψει - οπότε με συγχωρείς που σε έχω παρεξηγήσει....! .
|
''Επιλεγω'' και παρουσιαζω τα παντα με τον τροπο που ''θελω'' αλλα παντα με παραθετομενες αποδειξεις, πραγμα που δεν κανεις ουτε εσυ ουτε και κανα δυό άλλοι που τους αρεσουν οι επιθεσεις με ασφαιρα πυρα μπας και φοβηθουν καποιοι!! Αν θελεις να με αντικρουσεις, πραγμα που θα το ηθελα πολυ μιας και οι ''μαχες'' του ειδους μου αρεσουν τα μαλα, κανε ενα κοπο (πολυ κοπο πραγματι που αποφευγετε εσεις οι δυο-τρεις) και ψαξε και παραθεσε. Ειδαλλως τα τειχη αδυνατουν να πεσουν!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Καλά κάνει και έχει ελαφριές χυτές ζάντες! Έχει όμως να κάνει με το μη αναρτώμενο βάρος του τροχού. Ψάξε στο ίντερνετ και θα καταλάβεις ΠΟΣΟ συμαντικό είναι!!!!.
|
Φιλε μου καλε, αν με διαβαζες επισταμενα θα εβλεπες οτι αυτα τα εχω αναφερει στο παρελθον σε άλλα ποσταρισματα μου που ειχαν να κανουν με το καθενα θεμα, απο αυτα που αναφερεις αλλά και άλλα, ξεχωριστα!!! Οποταν μην μου λες να ψαξω στο Ιντερνετ διοτι σε προλαβα προ πολλου! Και μην ξεχνας οτι, ''αναρτωμενα βαρη'', ''κινουμενες μαζες'', ''αντοχη υλικων'' και άλλα ομορφα διδασκονται στην μηχανικη, απο την οποια τελειοφητησα πολλα χρονια πριν, απο το πρωτο ετος!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Όπως και τα ελαφριά πιστόνια έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα η οποία έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα καθώς η ισχύς αυξάνεται σε όλη την κλίμακα στροφών με μειωμένη τριβή και κραδασμούς. (Ένας από τους λόγους που τα αδελφάκια - 1150 / 1200 - έχουν τόσο διαφορετική λειτουργία!!.
|
Ετσι εχεις μιαν απαντηση (οχι ολη) για την αυξηση της ιπποδυναμης απο το ενα στο αλλο μοντελο. Ομως θεωρεις δηλαδη οτι αυτο το ελαφρωμα των πιστονιων που σκοπο εχουν ''την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα....'' οπως πολυ σωστα ειπες δεν συμμετεχουν καθολου στο συνολικο ελαφρωμα της μοτοσυκλετας??
Αν για σενα 20,40.....100γραμ απο εδω και απο εκει συναθροιζομενα μεταξυ τους δεν παιζουν σοβαρο ρολο στην σκεψη του κατασκευαστη περι ελαττωσης του συνολικου βαορυς τοτε λυπαμαι αλλα πλανασαι πλανην οικτραν!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Αυτά τα γνωρίζει οποιοσδήποτε έχει μισό δράμι γνώσης για οχήματα. Εσύ όμως τα παρουσιάζεις σαν να έχουν στόχο το συνολικό βάρος της μηχανής! Σιγά μην το έψαχναν τόσο για να ξαλαφρώσουν 208γραμμάρια μια on-off μεσαίων επιδόσεων και μετά να την φόρτωναν με 100κιλά επιπλέον αξεσουάρ!!!.
|
Ολα παιζουν τον ρολο τους και συμβαλλουν στο συνολικο βαρος ενος οχηματος!! απο τις εκατονταδες βιδες μεχρι στροφαλους, πιστονια, duolever κ.λ.π!
1 γραμ μειον στην καθε μια βιδα = με μειον μισο κιλο στο συνολικο βαρος αν οι βιδες ειναι 500...που ειναι περισσοτερες σε ολη την μοτοσυκλετα.
10 γραμμαρια ελαφρυτερη δαγκανα= μειον 30 γραμ στο συνολικο βαρος (περιπτωση 1150/1200)
100 γραμμαρια ελαφρυτερες ζαντες=μειον 200γραμ στο συνολικο βαρος
50 γραμαμρια ελαφρυτερες δισκοπλακες=μειον 150 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200)
300 γραμ ελαφρυτερα καρτερ λογω διαφορετικης χυτευσης που τα κανει λεπτοτερα με την ιδια αντοχη= μειον 300γραμ στο συνολικο βαρος
100 γραμ ελαφρυτεροι εκκεντροφοροι=μειον 200 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200)...
και παει λεγοντας! με αυτα και με αυτα φιλε μου κατεβασαμε το συνολικο βαρος μιας μοτο κατα 1180 γραμ..........
Τοσο απλα....οπως απλα τα παρουσιαζω!!!
Το θεμα ειναι τι αντικτυπο εχουν ολα αυτα σε μια μοτοσυκλετα που σκοπος της ειναι να γυρναει τον κοσμο αναποδα Χ 20 φορες.......
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Στο θέμα μας, το μηχανάκι έχει 2 ταχυσυνδέσμους!!! Και στους καταλόγους ανταλλακτικών δεν υπάρχουν παραπάνω, αλλά και το μηχανάκι ολόκληρο να κάνεις βίδες τόσους θα βρεις!!
δες και από το site που ΕΣΥ έστειλες.... " The set includes enough quick disconnects and clamps to change over all of the stock plastic conectors on your R1200 Hexhead bike." και περιέχει 2!! .....
|
Οτι πεις εσυ καλε μου φιλε......οτι πεις εσυ!!!!!!! Αυτα θελεις να πιστευεις? αυτα πιστευε!! Κανεναν προβλημα δια εμενα!
Εγω εβαλα ενα σαιτ που εχει 2 γωνιακους ταχυσυνδεσμους και άλλους δυο διαφορετικους που πανε σε άλλα σημεια στο συστημα τροφοδοσιας. Τωρα αν εσυ βλεπεις 2...οκ κανενα προβλημα!!
Αλλα και για την ταξη, στο σαιτ που παρεθεσα εχει 4εις και οχι 2 μονον!! Δυο ειναι οι γωνιακοι απο τους αλλους τους ευθυγραμμους εχει καμποσους!!!!!!!
Εξαλλου το σετ που ΕΓΩ εστειλα λεει κατα λεξη ''Το σετ περιλαμβάνει αρκετους ταχυσυνδεσμους και σφιγκτήρες για να αλλάξετε εξ ολοκληρου όλους τους ταχυσυνδεσμους απο πλαστικο υλικο στο R1200 σας'' Αρα δεν εχει μονον δυο!! αλλα και το parts manual να κοιταξεις, αν το εχεις, εχει καμποσους.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Μην επιμένεις όπως με την "βαπτιζόμενη αντλία βενζίνης"!!!  Καλή η θεωρία σου αλλά αν δεν μεταφράζεται σε πράξη, είναι μισή γνώση! Δε μπορώ να σου πω κάτι για το Varadero σου ή το αείμνηστο GS1150 που είχες γιατί δεν έβαλα ποτέ χέρι σε κάτι τέτοιο. Έτσι κι εσύ, άσε το 1200 για αυτούς που έχουν και μια εμπειρία παραπάνω με αυτό το μηχανάκι.....
|
Μιας και εσυ δεν εχεις βαλει ποτε χερι σε Βαραντερο και σε ''αειμνηστα'' 1150 ασε τους αλλους που το εχουν κανει να εχουν αποψη και ολοκληρη γνωση, διοτι η δικη σου στο συγκεκριμενο ειναι απλα ανυπαρκτη!!!
Οσο για το 1200 που απο οτι φαινεται το θεωρεις διαστημικο εν σχεση με το 1150 μαθε (και ρωτα αν θες) οτι οι διαφορες μεταξυ τους ειναι τοσο ελαχιστες οσο ενος βαραντερο του 2004 κι ενος του 2008!!!!!!
Αν εξαιρεσεις το μηκος των κυλινδρων και τις μπιελες που ειναι διαφορετικα (73mm για το 1200 και 70,5mm το 1150) λιγες διαφορες θα βρεις μεταξυ τους! Μοιραζονται δε και τον ιδιο στροφαλο αν δε με απατα η μνημη μου, αλαλ αυτο μπορω να το κοιταξω στο part list των δυο μοντελων και να σου πω αν θελεις!
Και τα μεν και τα δε (GS & varadero) μοιραζονται τα ιδια service manuals που εκδιδουν οι εταιρειες τους με supplements/addendums απο το ενα στο άλλο μοντελο!!
Τελος, δεν χρειαζεται να θιγεσαι επι προσωπικου, ως φαινεται δηλαδη, επειδη θιγεται απο εμενα η εταιρεια που καβαλας, εκτος κι αν εχεις μετοχες σε αυτην!!!!
Last edited by GeorgeP; 01-12-2010 at 12:23.
|