
02-12-2010, 11:25
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
|
|
Απάντηση: Εκπαιδευτική μοτο-εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία - Κυριακή 12 Δεκεμβρίου !!! Π
CP, ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (ΟΥΖΑ, ΚΟΨΙΔΙΑ Κ.Α) ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ...!!!!
Δώσε προτάσεις, και να δεις μετά συμμετοχές....!!!!!!
  
|