Άλλο ο τεντωτηρας,άλλο οι καδενες.
Οι καδενες συνηθως δεν παθαινουν τιποτα.
Οι γλυστρες ειναι που φθειρωνται και προκαλουν τζογο στις καδενες.ή ακομα χειρωτερα ο τεντωτηρας,αυτος που σπρωχνει την γλυστρα εναντια στην καδενα.
Αν σε αυτο το ριμαδοεξαρτημα εξασθενησει το ελατηριο,επαθες ανεπανορθωτες ζημιες.
Και να ξερεις οτι δεν παιζει ρολλο,αν εχεις BMW ή Honda ή Kawa.
Η ζημια βγαινει και στα λιγα χλμ

Στα 83000 που τα αλλαξες εσυ,καλα ειναι.

Ασε να δω πως ειναι το συστημα στις Μπεμπες,για υπαρχει περιπτωση να μην ειναι οπως στα Χοντα και επανερχομαστε.
