Θέμα
:
Εκπαιδευτική μοτο-εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία - Κυριακή 19 Δεκεμβρίου !!! Πάμεεεεεεεε
View Single Post
#
47
06-12-2010, 10:23
CPretenteriS
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Απάντηση: Εκπαιδευτική μοτο-εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία - Κυριακή 12 Δεκεμβρίου !!! Π
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
evanslam
Κωστή τη διαδρομή θα μας οδηγήσει το Zumo σου; Ισως γι' αυτό κάποιοι δυσκολέυονται να δηλώσουν!
Ειναι κάποιοι που έχουν να κάνουν service μέσα σε 1000-2000 χλμ οπότε θα χρειαστούν εξουσιοδοτημένο στο δρόμο!
Λες να ψιχαλίζει στο Λαύριο???
CPretenteriS
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): CPretenteriS