View Single Post
  #47  
Παλιό 06-12-2010, 10:23
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Εκπαιδευτική μοτο-εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία - Κυριακή 12 Δεκεμβρίου !!! Π

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evanslam Εμφάνιση μηνυμάτων
Κωστή τη διαδρομή θα μας οδηγήσει το Zumo σου; Ισως γι' αυτό κάποιοι δυσκολέυονται να δηλώσουν!
Ειναι κάποιοι που έχουν να κάνουν service μέσα σε 1000-2000 χλμ οπότε θα χρειαστούν εξουσιοδοτημένο στο δρόμο!
Λες να ψιχαλίζει στο Λαύριο???

Reply With Quote