Κώστα μην στεναχωριέσαι για το παπαριές εξάλλου για αυτό έβαλα και το χαμόγελο...απο εκεί και πέρα κανένας δεν είπε ότι η κάμερα που αγοράζεται από το εξωτερικό δεν έχει εγγύηση.
ΕΧΕΙ αλλά παρέχετε από την μαμά εταιρεία ΚΑΙ το μαγαζί που την αγόρασες.
Συμφωνώ ότι οι αντιπρόσωποι (όχι όλοι) προσπαθούν να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους ακόμα και απέναντι σε αυτά που αυτοί που πουλάνε αλλά το να ζητάμε να μας καλύψουν κάτι από το οποίο δεν έιχα κέρδος δεν νομίζω ότι είναι σωστό.
Εξάλλου φροντίζουν και αυτοί στα συμβόλαια που κάνουν με την εταιρεία να υπάρχουν όροι που τους καλύπτουν.
Το πιό σωστό για μένα είναι αυτό που κάνει μία εταιρεία στα φωτογραφικά της οποίας τα προίόντα επισκεύαζονται στην Λισαβώνα-Πορτογαλία. Αν ο σειριακός δεν είναι δικός της σου λέει κύριε 10 ευρώ είναι τα έξοδα μεταφοράς στην Πορτογαλία, η επισκευή δωρεάν. Έτσι κρατάει και την φήμη της και εξυπηρετεί και τον πελάτη. Τώρα αν αυτός αν δεν θέλει να πληρώσει ούτε τα δέκα ευρώ τότε ας πάει στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και εγώ βάζω στοίχημα μία ContourHD για το αποτέλεσμα.
Ακόμα και ο νόμος περί 2 ετών εγγύηση έχει παραθυράκια τα οποία εκμεταλεύονται π.χ η Sony και η Canon (οι εταιρείες όχι οι αντιπρόσωποι) και δίνουν 1 έτος πανευρωπαϊκά. όπου βρίσκετε 2 έτη την παρέχει ο dealer.
Τα αυτοκίνητα είναι άλλο πράγμα που δεν γνωρίζω, γράφω μόνο για αυτά που γνωρίζω και είμαι σίγουρος μιας και είναι η δουλεία μου.
Tέλος γράφω το όλο θέμα με σκοπό την ενημέρωση των φίλων και όχι για να αντιπαρατεθώ με κανέναν, έχω τον GeorgeP για αυτό.
