View Single Post
  #9  
Παλιό 18-12-2010, 11:38
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Πυρωμένη Εξάτμιση!?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από KouaksKouaks Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά έχω 2-3 μέρες που τα πρωινά αφού βάλω μπρός το θεριό, περιμένοντας για το απαραίτητο ζέσταμα του κινητήρα, παρατηρώ να μυρίζει κάπως απο μπροστά οι σωλήνες της εξαγωγής των κυλίνδρων, σαν πολύ ζεστό μέταλλο.. Σήμερα δε το βράδυ μόλις σχόλασα κάθισα επίτηδες να δώ τι παίζει, κ μετά απο 6-7 λεπτά που έβαλα μπρός είδα οτι οι σωλήνες της εξαγωγής είχαν πυρώσει!

Ας μου πεί κάποιος οτι ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!!! εντάξει έχει κρύο έξω, απο πολύ ψυχρό που είναι το μέταλλο ζεστένεται κάπως απότομα, ίσως για'υτό να μυρίζει.. ε? Α, το θεριό φοράει Ακράπα, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο..
ΖΕΣΤΑΜΑ ΤΟΝ BOXER?????????????????

Ούτε γι αστείο μην του ξανακάνεις τέτοιο χουνέρι, το γράφει και το βιβλιαράκι σου!!!

Με το που τον βάζεις μπροστά, να φεύγεις ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ, όσο κρύο και να κάνει...
Η μεγαλύτερη φθορά που μπορείς να του κάνεις είναι να τον αφήσεις στο ρελαντί παγωμένο.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mrdaellis Εμφάνιση μηνυμάτων
ειναι φυσιολογικο νομιζω απο εδω μεσα ειχα βρει τις παρακατω φωτογραφιες!!!
Οι φωτογραφίες που έβαλε ο φίλος ο mrdaellis είναι από την δικιά μου φωτογραφημένη μετά από 3-4 λεπτά στο ρελαντί, η μια και μοναδική φορά που της το έκανα και είναι απόλυτα φυσιολογικό για τους κινητήρες της BMW παρατηρημένο από το 1930...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ για αυτόν τον κινητήρα, όπως ούτε για κανέναν άλλον σύγχρονο.
Reply With Quote