View Single Post
  #74  
Παλιό 04-01-2011, 12:12
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Nα 'σαι καλα, σ'ευχαριστω πραγματικα!!

Κι εγώ το εννοώ, καθένας πρέπει να μπορεί να εκπληρώνει τα όνειρά του!


Δεν το υποννοω...το εννοω οσο σκληρο κι αν ακουγεται!!!
Ο Ελληνας παλεψε και δουλεψε μεχρι το 1981!!! Απο εκει και υστερα εγινε ''πρασινοφρουρος'' ακριβως για να μην δουλευει με τις πλατες των κομματικων συνδικαλιστων. Ειναι τυχαιο νομιζεις οτι ο στενοτερος αλαλ κι ευρυτερος δημοσιοε τομεας διογκωθηκε τοτε? Γιατι τρεχαμε να γινουμε Δ.Υ.....για να δουλευουμε????
Το 1990 αρχισε και δανειζοτανε για να περναει καλα και να μην δουλευει ο ιδιος αλλα ο Αλβανος που προσελαμβανε με τα μισα λεφτα απο οσα απαιτουσε ο ιδιος οταν δουλευε...τα άλλα στην τσεπη.
Μετα εμαθε τον τζογο του χρηματιστηριου και τα δανεικα πηγαινε και τα εβαζε εκει!! Δεν καταλαβε ομως οτι ο τζογος εχει και γυρισματα ακομα και υποκινουμενα!! Μας ειπε κανεις οτι οταν κερδιζουμε στην ρουλετα δεν θα μας τα παρει πισω το καζινο με ''πειραγμενη'' την ρουλετα ¨η σημαδεμενα χαρτια?
Μετα θεός μας εγινε το ευρο, καναμε τα παντα, θεμιτα και αθεμιτα, για να κερδισουμε οσο περισοτερα γινεται ΕΥΚΟΛΑ!
Εδω αστυνομικοι, ανθρωποι ταγμενοι στην υπηρεσια του Ελληνα πολιτη, εκαναν το παν να πανε σωματοφυλακες σε υπουργους και πρωθυπουργους, να περνουνε περισσοτερα και να δουλευουν λιγοτερο!! Ειχαμε φτασει στο σημειο η Βουλη να εχει περισσοτερους ενστολους απο οτι οι δρομοι οπου ειναι το φυσικο τους περιβαλλον εργασιας, τι να λεμε τωρα!!!!!!! !!!
Ειμαστε ¨η οχι τεμπεληδες? με τις πλατες των πολιτικων θες? μαλιστα δεκτον!!! Αλλα ο τεμπελης ευκαιρια ψαχνει να εκδηλωσει την τεμπελια του και μαλιστα επ αμοιβη!! οι άλλοι απλα αρνουνται!!!

Συμφωνώ για τους πρασινοφρουρούς και τους Γκρούεζες! Αλλά δεν είμαστε όλοι τέτοιοι. Ολοι οι γνωστοί μου είναι σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι και δεν είμαστε η εξαίρεση. Για τους ένστολους;! συμφωνώ μαζί σου αλλά λίγοι είναι αυτοί που βλέπουν τη δουλειά της ως λειτούργημα απέναντι στην κοινωνία, όπως άλλωστε κι οι συνάδελφοί μου.

Θα ηθελα να την ακουσωκαι να μαθω!! Ισως και άλλοι εδω να θελανε!!

Για τους Γερμανούς μία από τις αδιαπραγμάτευτες στιγμές της ημέρας είναι το Feierabend! σημαίνει παύση εργασιών. Τα βροντάμε και φεύγουμε. Οταν έκανα την ειδικότητά του είμασταν 6 Γερμανοί, ένας Αραβας κι εγώ. Κάθε φορά που ο καθηγητής έδινε εντολή να κάνουμε κάτι, οι Γερμανοί το συζητούσαν με τις ώρες για το ποιός θα το κάνει και παίζαν την κολοκυθιά. Το κάναμε πάντα ο Αραβας κι εγώ γιατί δεν αντέχαμε το πολύ χωρίς νόημα μπλα μπλα. Η λούφα δεν είναι ίδιον του Ελληνα.



Σωστα, αλλα τοτε η βιομηχανια και μεχρι το 1990 γνωρισε τεραστια ανθηση. Στον πινακα (ΑΕΠ 1950-1950) η ελλαδα ξεπερασε την γερμανια σε ρυθμους αναπτυξης απο το 1965 και μετα!!!! Αλλα τοτε δουλευαμε με χερια και με ποδια!!!
πηγη:Οικονομία της Ελλάδας - Βικιπαίδεια

Από μαρτυρίες της μητέρας μου, μέχρι και τη δεκαετία του 60 ο Βόλος έσφυζε από βιομηχανική ζωή, σταδιακά έχει ρημαχτεί.

Φανταζομαι οτι εννοεις οτι μετα τον πολεμο δοθηκαν δωρεαν σοτυς Ελληνες εφοπλιστες!!
Και που να τα εδιναν σε εμενα τον ασχετο που δεν θα ηξερα τι να τα κανω??
Αυτα τα liberty που ναι δοθηκαν δωρεαν στους ελληνες εφοπλιστες εχουν φτασει σημερα την ελληνικη Ναυτιλια πρωτη παγκοσμιως σε ενεργο tonnage!! Αλλά με όλο και λιγότερους Ελληνες ναυτικούς επανδρωμένα.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές.

Ξερεις γιατι φιλε μου γιατρε? διοτι εκει, στις Ναυτιλιακες, δουλευουν νυχθημερον και οχι με ωραρια δημοσιου και υπερωριακες/επιδοματικες αμοιβες εκταμιευομενες μετα απο εκβιαστικες απεργιες!! Και μαλιστα ανευ παραλληλης αυξανομενης παραγωγης!!!!
Σου δίνω δίκιο, αλλά δεν είναι οι μόνοι.

Δυστυχώς υπάρχει αμοιβαία δυσπιστία ανάμεσα σε εργοδότες κι εργαζόμενους. Τη δεκαετία του 90 η Lufthansa αντιμετώπισε πρόβλημα. Οι πιλότοι κι όλο το προσωπικό συμφώνησαν σε μειώσεις μισθών ώστε να σωθεί η εταιρεία, με τον όρο να πάρουν πίσω τα χρήματα όταν ανακάμψει. Οταν αυτό έγινε η εταιρεία αρχικά αρνήθηκε να επαναφέρει τους μισθούς. Το προσωπικό πέρασε άμεσα σε απεργία και τσουπ! τα λεφτά δόθηκαν!
Reply With Quote