View Single Post
  #22  
Παλιό 04-01-2011, 12:22
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
...
Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων!
Α μπράβο. Πες μας τώρα που το γράφει η BMW αυτό, ότι για την GS του 05 πρέπει η ένδειξη να λαμβάνεται με τον κινητήρα κρύο...

(Μπας και έκανες τέτοια στη δικιά σου GS και ρήμαξε τελικά;;; )
Reply With Quote