Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
σου απαντω για την επανδρωση των πλοιων που αναφερεις!!!
Ο ελληνας ναυτικος ειχε βρει την κοτα με τα χρυσα αυγα!!! θεωρια του ηταν και ειναι οτι ''απο αυτα που βγαζεις κε Εφοπλιστη θα μου δινεις και εμενα μεριδιο μεσω της αυξησης των μισθων και της συλλογικης συμβασης''. Αυτο ομως σημαινει οτι βαζει ο εργοδοτης συνεταιρο στα κερδη του τον εργαζομενο, γιατι?????? Μαζι τα χτισανε και χρεωθηκανε?
Ετσι οι εφοπλιστες τα γυρνανε σε σημαιες ευκαιριας οπου βαστανε το βασικο πληρωμα (καπετανιο, Α'μηχανικο) με ελληνες και τους υπόλοιπους σε αλλες εθνικοτητες που εχουν λιγοτερες απαιτησεις!!
ξερεις ποσο εχει φθασει να περνει ενας θαλαμηπολος σε ενα πλοιο με Ελληνικη Σημαια ασφαλισμενο (υποχρεωτικα) στο Νατ? 4-5000ε!!!!!!! Ξερεις ποσο περνει ενας καπετανιος στο ιδιο πλοιο? 5-7000ε!!!
Στα υπο ξενη σημαια ξερεις τι παιρνουν? ο θαλαμηπολος 2000ε και ο καπετανιος 7000ε!! Διοτι πρέπει να υπαρξει κι αξιολογηση ευθυνων!!!!
να μην σου πω για τα κρουαζιεροπλοια οπου ο θαλάμηπολος αμοιβεται με 50$ μηνιαιως συν τα tips (φιλοδωρηματα) τα οποια ειναι ενσωματωμενα μεσα στο εισητηριο του πελατη ανα ημερα Κρουαζιερας! δηλαδη ο ακθε επιβατης πληρωνει περιπου 15$ την ημερα tips!! Ετσι το κατωτερο πληρωμα (θαλαμηπολοι, εκπεδευομενοι κ.λ.΄π.) μοιραζονται πανω απο 3000$ ο καθενας μηνιαιως σε ενα πλοιο 2000 ατομων χωρις να επιβαρυνεται η εταιρεια!!! Η δικοι μας εδω αυτο δεν το δεχονται!!! Το δεχονται ολοι οι λαοι του κοσμου εκτος του Ελληνα!!!!!
Γιατι να εχει δηλαδη ελληνικο πληρωμα η ταδε ελληνικη εταιρεια?
|
Εδώ νομίζω ότι μπαίνει άλλο μεγάλο πρόβλημα. Οι εργατοπατέρες και το δίκιο είναι το δίκιο του εργάτη. Και μάλλον εδώ το βλέπουμε το ίδιο.
Αλλά θα επιμείνω στο θέμα της δυσπιστίας που έγραψα νωρίτερα
