
04-01-2011, 12:34
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Α μπράβο. Πες μας τώρα που το γράφει η BMW αυτό, ότι για την GS του 05 πρέπει η ένδειξη να λαμβάνεται με τον κινητήρα κρύο...
(Μπας και έκανες τέτοια στη δικιά σου GS και ρήμαξε τελικά;;;  )
|
Δεν ειπα τετοιο πραγμα!!! λαθος καταλαβες!!!
ειπα οτι η BMW συνιστα να ελεγχονται τα λαδια με την μηχανη στο κεντρικο σταντ!! Αυτο ειπα!!!
Επισης ειπα οτι ολες οι εταιρειες οχηματων συνιστουν ελεγχο της σταθμης με τον τροπο που συνιστα η BMW - δηλαδη με τον κινητηρα ζεστο και μετα απο 5λεπτο -!!! ομως ετσι δεν εισαι ποτε σιγουρος αν το καρτερ εχει μεσα 3.5 λιτρα λαδι ¨η 3,0 λιτρα, ¨η 3,2 λιτρα λαδι, παιρνεις ενδειξη κατα προσεγγιση και οχι ακριβειας!!!! Ενω αν αφησεις ΟΛΑ τα λαδια να κατσουν το βραδυ στο καρτερ τοτε το πρωι με την μηχανη στο κεντρικο σταντ οπως συνιστα η εταιρεια θα παρεις την ακριβη ενδειξη της ποσοτητας (αρα και της σταθμης) του λαδιου στο καρτερ!!!! Δεν ειναι λογικο αυτο?????
Αν δε το βγάλεις σε ανοικτο δρομο, πριν τον βραδυνο υπνο της, ωστε να εξατμιστουν οι υδρατμοι κ.λ.π. που ανεφερα παραπανω θα παρεις ακομα ακριβεστερη ενδειξη!!!
Πρωτου με κατακεραυνωσεις σε παρακαλω ρωτα εναν μηχανολογο που να ασχολειται με αυτα και οχι κανεναν ''μηχανικο'' εξουσιοδοτημενου....σε παρακαλω δηλαδη!!
|