
04-01-2011, 17:04
|
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
|
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
η απαντηση ειναι οχι!! διοτι το λαδι ακομα και σε θερμοκρασια λειτουργιας παραμενει παχυρευστοτερο του νερου!!!
Ομως, αν προσεξες το σημειο που αναφερω, μπροστα απο το αλτενειτορ, υπαρχει ενας συνδεσμος σαν ''σταυρος'' στον οποιο σημειωνεται (με διαφανες βελακι) ροη λαδιου αμφοτερα πανω - κατω!! Εκει μεσα υπαρχει κατι σαν βαλβιδα η οποια, κατα την γνωμη μου, οταν ανεβει η πιεση του λαδιου λογω ταχυτητας, οπου το λαδι ''τρεχει'' γρηγοροτερα και με πιεση πολυ μεγαλη, ¨η λογω αυξημενης θερμοκρασιας οπου ο ογκος του λαδιου μεγαλωνει, αυτη μετακινειται σε καποια κατευθυνση ωστε να επιτρεψει στο λαδι να περασει απο το ψυγειο λαδιου!! σε καθε περιπτωση ομως αυτη η βαλβιδα μεχρι να πεσει η πιεση του λαδιου απο οποια αιτια κι αν προκληθηκε αυτη παραμενει ανοικτη κι ετσι το λαδι στραγγιζει απο το ψυγειο μεσα στο καρτερ!
ξερεις ποσα αεροψυκτα κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν χωρις ψυγειο λαδιου????? αυτα τι κανουν οταν κινουνται σε 40 βαθμους? Πολυ απλα τιποτα!! Απλα βραζουν....αλλα δεν κολλανε ποτε!!!!! Γιατι? διοτι υπαρχουν οι ψυκτρες στους κυλινδρους που ακομα και ακινητη η μοτοσυκλετα μετριαζουν (οχι δεν κατεβαζουν) την θερμοκρασια του λαδιου! Μεγαλο ρολο παιζουν και οι τεραστιες ανοχες στα εφαπτομενα ¨η ακι τριβομενα μερη εν συγκριση με τους υδροψυκτους, τα εχουμε ξαναπει αυτα!! Γιαυτο και αυτα τα μοτερ θελανε καθε 2000-4000κμ αλλαγη λαδιου!! Αυτος ειναι και ο λογος που σε πυκνη κινηση τον Αυγουστο τα GS βαρανε κλαπατσιμπαλα, και μολις βγουν στον ανοικτο δρομο ολα ηρεμουν!!! Γιαυτο ακι θελουν ρυμισμα βαλβιδων στα 10000κμ και οχι στα 24000 (Χοντα) "η στα 42000 (Γιαμαχα)!! Γιαυτο και συνισταται αλλαγη λαδιων στα 10000κμ (συχνοτερα αν κινειται στην πολη λεει ο κατασκευαστης τους) αντι των 12000κμ ειτε κινουνται στην πολη ειτε οχι οπως λεει ο κατασκευαστης των Χοντα!!!
Το ψυγειο λαδιου δεν κανει καμια δουλεια οταν η μηχανη ειανι ακινητοποιημενη!! ΚΑΜΙΑ!!!!!! κιαυτο διοτι η θερμοκρασια που παραγεται μεσα στον κινητρα απο τα τριβομενα και λιπαινομενα απο το λαδι μερη μεταδιδεται σε ολο το λαδι, ετσι και το λαδι μεσα στο ψυγειο λαδιου αποκτα την θερμοκρασια του υπολοιπου λαδιου!!
Το ψυγειο λαδιου για να ψυξει το λαδι χρειαζεται ροη αερα, αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν ειδικα σχεδιασμενα ανεμιστηρακια για τους μποξερ που τοποθετουνται στην φορα του αερα προς το ψυγειο ουτως ωστε να ψυχουν το λαδι μπαινοντας σε λειτουργια απο εναν διακοπτη στο τιμονι οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη!Οταν λεω ''στην φορα του αερα προς το ψυγειο'' εννοω οτι εφοσον ο αερας κτυπαει μπροστα το ψυγειο το διαπερνα μεσα απο τις κυψελες του και βγαινει απο την πισω πλευρα του (αν ηταν αλλιως δεν θα εψυχε τιποτα), το ανεμιστηρακι τοποθετειται απο την πισω πλευρα του ψυγειου, ωστε να μην εμποδιζει την ροη του αερα μεσα απο αυτο κατα την κινηση του οχηματος και ''ρουφαει ''την θερμοτητα απο το ψυγειο και την παει προς τον κινητηρα, προς τα πισω δηλαδη!!! Οπως δηλαδη ρεει και ο προσπιπτομενος αερας πανω στο ψυγειο λαδιου!!
Συγχωρεμενος!!!!!!
|
Όχι πλέον...
Από το 2010 και μετά... κάθε 20.000km η ρύθμιση βαλβίδων !!  
Last edited by CPretenteriS; 04-01-2011 at 17:36.
|