View Single Post
  #7  
Παλιό 04-01-2011, 19:54
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ δεν διεκδικώ αλάθητο ούτε το παίζω αφεντιά στα πάντα, στο net είμαι άσχετος και δεν ξέρω ούτε φώτο να βάζω, αλλά μπορώ να ξεχωρίσω π.χ. την κυλινδροκεφαλη ενός 1200 από ένα 1100



Δεν είπα πουθενά ότι δεν υπάρχουν υδρατμοί αλλά ότι δεν δημιουργούνται από μεταστοιχείωση του λαδιού ,όπως φαίνεται από το πρώτο ποστ σου ,δες και το ποστ του siraxanz. Το θέμα είναι η σχέση (που δεν υπάρχει ) με την στάθμη του λαδιού η οποία είναι και το ζητούμενο του θρεντ .


Τώρα που κατάλαβες τι σημαίνει 200αρα συμπίεση (κατάσταση στην οποία μονίμως με έφερνες) ζητάς παρέμβαση <<ανώτερων δυνάμεων>>
…Ελεοοοος…

διαβασε καλυτερα το απο πανω ποστ μου για το τι γινονται οι υδρατμοι οταν κρυωσουν και που πανε!! και οταν καταλαβεις οτι καταληγουν στο καρτερ σαν νερο γιατι εκει δημιουργουνται κι εκει μενουν θα καταλαβεις γιατι αυξανει ο ογκος του λαδιου και μας δινει λανθασμενη ενδειξη στο ματακι!!!!!

Δεν ξερεις να χειριζεσαι το νετ, δεν ξερεις να βαζεις μια φωτο αλλα εμαθες πολυ καλα να λασπολογεις ανευ αποδειξεων....πολυ ευκολο!!!!! Μαθε λοιπον να χειριζεσαι το νετ σε ολες τις πτυχες του και μετα τα ξαναλεμε αφου ετσι θα εχεις μαθει να στοιχειοθετεις τα λεγομενα σου! ειδαλλως ο αγωνας ειναι ανισος απεναντι μου!!!

Τιποτα δεν εχει αλλαξει απο την προηγουμενη τοποθετηση μου περι αποχωρησης παρα το μειλιχιο του ποστ σου!!

Reply With Quote