Θέμα: BMW R 1200 GS.
View Single Post
  #1  
Παλιό 07-05-2009, 14:01
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή BMW R 1200 GS.




Κινητήρας


Τύπος


Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης



Διάμετρος x διαδρομή

101 mm x 73 mm


Κυβισμός

1,170 cc


Ισχύς

77 kW (105 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.


Μέγ. ροπή

115 Nm στις 5.750 σ.α.λ.


Σχέση συμπίεσης

12.0 : 1


Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί


Εξαγωγή καυσαερίων

Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3



Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου


Τελική ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h

4.3 l


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h

5.5 l


Τύπος καυσίμου

Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 91 οκτανίων (RON).



Ηλεκτρικό Σύστημα


Εναλλάκτης

Τριφασικός εναλλάκτης 720 W


Μπαταρία

12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης



Μετάδοση ισχύος


Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία


Κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια


Κίνηση

Με άξονα μετάδοσης



Πλαίσιο / φρένα

Πλαίσιο

Δύο τμημάτων αποτελούμενο από εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, στηριγμένα πάνω στο συγκρότημα κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων


Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού

BMW Motorrad Telelever; ράβδος διαμέτρου 41 mm, κεντρικό ελατήριο, μηχανικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις


Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού

Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά


Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω

190 mm / 200 mm


Μεταξόνιο

1,507 mm


Γωνία κάστερ

101 mm


Γωνία τιμονιού

64.3°


Ζάντες

Από χυτό αλουμίνιο


Εμπρός ζάντα

2.50 x 19"


Πίσω ζάντα

4.00 x 17"


Εμπρός ελαστικό

110/80 R 19


Πίσω ελαστικό

150/70 R 17


Μπροστινό φρένο

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων


Πίσω φρένο

Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων


ABS

Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί


Διαστάσεις / βάρη

Μήκος

2,210 mm


Πλάτος (με καθρέπτες)

935 mm


Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)

1,450 mm


Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

850 / 870 mm


Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο

1,890 / 1,940 mm


Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)

229 kg


Βάρος κενό 2) 2)

203 kg


Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος

440 kg


Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)

211 kg


Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

20.0 l


Ρεζέρβα

περίπου 4.0 l


Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

Last edited by dimitris; 07-05-2009 at 14:40.
Reply With Quote