View Single Post
  #71  
Παλιό 05-01-2011, 13:08
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Έγραψα ότι και να ψύξεις (και σε κατάψυξη ) τον κινητήρα δεν μαζεύονται παρά ελάχιστα ml νερού ,δεν μεταβάλει την ένδειξη αυτό, διαφορετικά και εάν υπήρχε ποσότητα 100 -150-200 + ml (ώστε να έχουμε μετρίσιμη ποσότητα) θα ήταν όλοι οι κινητήρες σκουριασμένοι .

...................................................................................................
Εσυ που με κρινεις, χωρις αποδειξεις..... ξερεις κανενα υγρο που να δημιουργει υδρατμους οταν ψυχεται??????

Ρωταω το πληθος των αναγνωστων, ξερετε κανενα υγρο, οποιοδηποτε υγτο, που οταν ψυχεται παραγει υδρατμους???????????

Ποτε παραγει υδρατμους ενα οποιοδηποτε υγρο??? οταν βραζει ¨η ζεσταινεται!! Ακομα και το λαδι, ειτε ειναι ελαιολαδο, σπορελαιο, μηχανελαιο!!!! Και οταν οι υδρατμοι ερθουν στην θερμοκρασια περιβάλλοντος τι γινονται? Νερό!!! και που παει αυτο το νερο? μεσα στο τσουκάλι που εβρασε το υγρο αυτο!!!!
Παρακαλω πεστε μου αν κανω λαθος!!!!!!!


Ειναι δυνατον ο κινητηρας εσωτερικα να σκουριασει απο 200-500ml νερου ΜΕΣΑ σε λαδι 3000ml??
Εδω λιτρα νερου φευγουν απο την φλαντζα του ψυγειου και εισερχονται στο λαδι και μεταφερονται στο καρτερ, το λαδι γινεται γκρι ¨η ασπρο και σκουρια μεσα στους κυλινδρους δεν βγαινει εκτος κιαν, σε αυτην και μονο την περιπτωση, δεν φτιαχτει ποτε!!!!!!
Σκουρια βγαινει εξωτερικα των τοιχωματων των κυλινδρων οταν αντι για πραφλου χρησιμοποιουμε νερο βρυσης!!!



Κι επειδη βαρεθηκα αυτην την αντιπαραθεση το παρακατω rapidshare ειναι απο το βιβλιο της ΤΟΥΟΤΑ οπου αναφερει ακριβως αυτα που λεω κι επιλεξη λεει

When judging the amount of oil consumption,
note that the oil may become
diluted (αραιωνεται με προσμιξη)and make it difficult to judge
the true level accurately.
As an example, if a vehicle is used for
repeated short trips, and consumes a normal
amount of oil, the dipstick may not
show any drop in the oil level at all, even
after 1000 km (600 miles) or more. This
is because the oil is gradually becoming
diluted (αραιωνεται με προσμιξη) with fuel(καυσιμο) or moisture(υδρατμοι), making it appear that the oil level has not changed.
The diluting ingredients evaporate out
when the vehicle is then driven at high
speeds, as on an express way, making it
appear that oil is excessively consumed

after driving at high speeds.


http://rapidshare.com/files/44090573...manual.pdf.pdf

Ελπιζω να μην μου πεις οτι ο κινητηρας της GS διαφερει σε κατι........

Τα υπόλοιπα που γραφεις τα αφηνω στην κριση των άλλων!!!!

Last edited by GeorgeP; 05-01-2011 at 13:15.
Reply With Quote