View Single Post
  #73  
Παλιό 05-01-2011, 13:13
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Εσυ που με κρινεις, χωρις αποδειξεις..... ξερεις κανενα υγρο που να δημιουργει υδρατμους οταν ψυχεται??????

Ρωταω το πληθος των αναγνωστων, ξερετε κανενα υγρο που οταν ψυχεται παραγει υδρατμους???????????

Ποτε παραγει υδρατμους ενα υγρο??? οταν βραζει ¨η ζεσταινεται!! Παρακαλω πεστε μου αν κανω λαθος!!!!!!!

Ειναι δυνατον ο κινητηρας εσωτερικα να σκουριασει απο 200-500ml νερου ΜΕΣΑ σε λαδι 3000ml??

Κι επειδη βαρεθηκα αυτην την αντιπαραθεση το παρακατω rapidshare ειναι απο το βιβλιο της ΤΟΥΟΤΑ οπου αναφερει ακριβως αυτα που λεω κι επιλεξη λεει

When judging the amount of oil consumption,
note that the oil may become
diluted (αραιωνεται με προσμιξη)and make it difficult to judge
the true level accurately.
As an example, if a vehicle is used for
repeated short trips, and consumes a normal
amount of oil, the dipstick may not
show any drop in the oil level at all, even
after 1000 km (600 miles) or more. This
is because the oil is gradually becoming
diluted (αραιωνεται με προσμιξη) with fuel(καυσιμο) or moisture(υδρατμοι), making it appear that the oil level has not changed.
The diluting ingredients evaporate out
when the vehicle is then driven at high
speeds, as on an express way, making it
appear that oil is excessively consumed

after driving at high speeds.

http://rapidshare.com/files/44090573...manual.pdf.pdf

Ελπιζω να μην μου πεις οτι ο κινητηρας της GS διαφερει σε κατι........

Τα υπόλοιπα που γραφεις τα αφηνω στην κριση των άλλων!!!!
εσυ τωρα ρε γιωργο γιατι σπαμαρεις?
Reply With Quote