Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από chrisdim
Ε χουμε και λέμε
Ο κοτσαδόρος πρέπει να είναι αποσπώμενος και κανονικά πρέπει να αφαιρείται ο γάντζος όταν δεν ρυμουλκείς (εγώ τον έχω μόνιμα εδώ και 20 χρονιά που έχω μπαγαζιέρα)
Η αδεία ρυμούλκησης είναι για αυτό που ρυμουλκείς και βάση νόμου μόνο αυτό επιτρέπεται να έλκεις
Ασφαλίζεται και η μπαγαζιέρα αν θυμάμαι καλά είναι το 15% των βασικών ασφάλιστρων (και μάλιστα μου έχει ζητηθεί 2 φόρες σε έλεγχο της αστυνομίας )
Φοράει το Αριθμ. Κυκλ. του οχήματος
Καλό θα ήταν η μπαγαζιέρα να έχει μεγάλους τροχούς για να περνά ποιο εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου
Η απόσταση ανάμεσα στους τροχούς να είναι μικρότερη από αυτή των τροχών του οχήματος . Και αυτό γιατί όταν στρίβεις οι τροχοί της μπαγαζιέρας να πατανε πάνω ή εντος του ίχνους των τροχών του οχήματος (οπότε να μην φοβάσαι μην χτυπήσεις κάποιον σε ελιγμούς ) Δηλαδή το ίχνος μεταξύ των τροχών της μπαγαζιέρας σε ευθεία πορεία να είναι πιο στενό από του οχήματος
Εγώ έχω της ALFA ΗELLAS αλλά καλύτερη εξυπηρέτηση σε σέρβις είχα από τον ΣΑΒΒΑ
Πρόταση να πάρεις με τέντα γιατί αν πάρεις με καπάκι και το αντικείμενο που θα θέλεις μεταφέρεις είναι ογκώδες θα πρέπει να αφήσεις το καπάκι και να μην το πάρεις μαζί σου. Ενώ την τέντα την διπλώνεις και την παίρνεις μαζί σου. Έχω με τέντα και μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα μια την βροχή στα ταξίδια.
|
Πολύ καλές πληροφορίες.
10 άρες ρόδες είναι μικρές? πως τις κρίνεις.
Η ALFA ΗELLAS έχει καλές τιμές. ο Σάββας (βουλιαγμένης) είναι ακριβότερος. Με περισσότερες ισως γνώσεις. Αυτό κατάλαβα από το τηλ.
Η τέντα ωραία λύση. Αν έχει κ λάστιχο εκέι που δένει, μπορεί και ...παραμορφώνεται βάση του φορτίου