Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από emix
taksidioti πολυ καλη η περιγραφη σου.Φυσικα αν το μονο προβλημα ειναι η τρομπα συμπλεκτη,οπως ειπες,τοτε με 180€ εχεις καθαρισει,οπως ειχα καθαρισει και γω.Αλλα δεν ειναι μονο αυτο.Μπορει να σου βγαλει και κομπλερ (700€ μου ζηταγαν),τρομπα βενζινης και ενα-δυο αλλα που τα εχω ακουσει συχνα να βγαινουν στα κτμ.
|
βεβαιως,ναι.και το κομπλερ με το χαρακτηριστικο κροταλισμα που κανει οταν ειναι ετοιμο σχεδον να παραδωσει πνευμα.τρομπα βενζινης για να πω την αληθεια δεν ειχα ακουσει οτι βγαζει προβλημα,ειναι ομως πλεον γνωστο προβλημα σε πολλες εταιρειες οποτε γιατι οχι και στο ktm.
φυσικα κι ακολουθουν κι αλλα προβληματακια.
δυστυχως,οσο η τεχνολογια εχει αναπτυχθει πανω στις μηχανες αλλο τοσο εχουν αναπτυχθει και τα προβληματα πανω σε αυτες.
και το κακο ειναι οτι το αντιτιμο πολυ συχνα το πληρωνουμε εμεις.και καλα να ειναι κατω απο τα 1000 ευρω,ομως πολλες φορες το ποσο εκτινασεται πολυ πιο πανω απο τα 1000 ευρω και δυστυχως οι εποχες ειναι ζορικες για πολλους απο μας πλεον.νομιζω,μιλαω λογικα.
για μενα παντως αυτο που θα ηθελα να εχουν οι καινουριες μηχανες ειναι μονο η μοναδα abs με δυνατοτητα απενεργοποιησης,μονο αυτο θα ζητουσα,ολα τα υπολοιπα ειναι απλα εξτρα βαρος πανω τους.