View Single Post
  #14  
Παλιό 08-05-2009, 17:03
pesto1 Ο/Η pesto1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Λονδίνο - Αθήνα
Μoto: KTM- Lc4
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΤΑΞΙ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω κάτι (και δεν με ενδιαφέρει καν στο συγκεκριμένο θέμα, αν αγγίζω καμιά ευαίσθητη χορδή κανενός, αφορά ίδιο ή συγγενή του): οι Έλληνες ταρίφες είναι ο μόνος λόγος που θα δεχόμουν να γίνει εμφύλιος στην Ελλάδα - πιστεύω είναι κατά κανόνα βρομιάρηδες, αγενείς και εν δυνάμει δολοφόνοι (αυτούς που ΔΕΝ είναι από αυτά, τους θεωρώ εξαιρέσεις, ΟΧΙ το αντίθετο)... ειδικά για το τελευταίο (γιατί μάλλον σας φαίνεται τραβηγμένο) να πω ότι κανείς δεν ξέρει πόσα ατυχήματα ή δυστυχήματα δεν έχει προκαλέσει καθένας από αυτούς, σταματώντας όπως σταματάει και οδηγώντας όπως οδηγάει χωρις καν να το ξέρει (δηλ. 10 ή 20 αυτοκίνητα πίσω του) και μετά να συνέχισε κανονικά τη δουλειά του. Επίσης, οι ταρίφες εδώ είναι τρομερά κοφτήρια. Είναι σχεδόν η μοναδική εργασιακή φατριά που πληρώνει την εφορία όπως θέλουν οι ίδιοι (δηλ. ένα στάνταρ ελάχιστο και γελοίο ποσό). Κλέβουν όποτε μπορούν. Βαράνε στο ψαχνό πελάτες για άλλους πελάτες (διαλέγουν κλπ. - μπορεί να σε αφήσουν στη βροχή με το μωρό στην αγκαλιά αν "δεν τους κάνεις") αλλά ακόμα και... μεταξύ τους (σαν δηλ. κάποια ζώα της ζούγκλας) - θα έχετε πέσει σε κόντρα ταρίφων για πελάτη. Για τις απόψεις ΜΟΥ για τους ανθρώπους (?) αυτούς, δεν θέλω καν συζήτηση, έχω σωθεί αρκετές φορές στο παρατρίχα από την οδηγική τους "μαγεία" ενώ τους έχω ζήσει και για χρόνια ως συστηματικός πελάτης τους (όταν έπρεπε να γίνει έτσι για την τότε εργασία μου) και δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να κάνω όσους εχθρούς χρειάζεται (εδώ μέσα ή αλλού) για να μου επιτραπεί η γνώμη μου για το θέμα.

Αφού σημειωθεί το παραπάνω (και ήδη έχω αρκετά άτομα έτοιμα με το "reply" να με βρίσουν), από εκεί και πέρα, υπάρχει μια παρεξήγηση στην Ελλάδα για το τι είναι ταξί - ταξί ως μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο, στην Ελλάδα είναι ΜΜΜ. Έξω ΜΜΜ είναι αυτά που πρέπει να είναι: Λεωφορεία, τρένα, μετρό, τραμ. Εδώ είναι ΠΡΩΤΑ τα ταξί, μετά όλα τα άλλα. Πιθανό είναι η κίνηση αυτή να γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ για να πάρουν τη θέση που τους ανήκει στις μεταφορές. Αυτό θα σημάνει ότι μπορεί και να καταφέρουν έτσι να... λιγοστέψουν (είναι τρομερό πόσο κίτρινο βλέπεις σε 100 αυτοκίνητα σε ένα φανάρι στο κέντρο). Γι' αυτό και για το μέτρο αυτό αντιδρούν ΚΑΙ ταξιτζήδες.

Φυσικά Ελλάδα είμαστε. Η μάνα του Χειρότερου Καταναλωτή στον Πλανήτη. Το πιθανότερο είναι να μην αγγίξει αυτό το πράγμα τους περισσότερους επιβάτες που σαν ΘΥΜΑΤΑΡΕΣ που είμαστε (σε όλα μας τα καταναλωτικά) θα γκρινιάξει αλλά θα συνεχίσει να έχει τις ΙΔΙΕΣ συνήθειες (και μετά θα του φταίνε όλοι οι άλλοι, το κράτος, η κρίση κλπ.). Άρα ερχόμαστε στο ότι τα μέτρα αυτά αλλού το πάνε φαινομενικά, αλλά τελικά θα είναι μια χαρά εισπρακτική ένεση για την ήδη οικονομικά ευνοημένη αυτή "τάξη".

Flames welcome (και για αντίθετες γνώμες στο θέμα αδιαφορώ εξάλλου - σε ότι άλλο μπορεί να κάτσω να συζητήσω τα πιθανά λάθη μου, σε ΑΥΤΟ είμαι δογματικός).

Είναι η μοναδική εργασιακή φατριά που πληρώνει την εφορία όπως θέλουν οι ίδιοι ? αχχααχαχα. Συγγνώμη αλλα πού ζείς ??? Επιπλέον τσέκαρε να δείς ταρίφες ταξί σε άλλες ευρωπαικές πόλεις και σκέψου μετά αν οι άνθρωποι αυτοί δουλεύουν για ψίχουλα σε σχέση με τους ευρωπαίους συμπολίτες μας... Αλλά φυσικά Ελλάδα είμαστε, θέλουμε ταξιτζίδες με σμοκιν και να μας μεταφέρουν και δωρεάν. Όσο για την οδήγηση τους δεν θα διαφωνήσω, σε μεγάλο ποσοστό θες η κούραση, θές οι ώρες πισω απο το τιμόνι, θές και η αδιαφορία μερικών οπως και πολλών αλλων τους κάνει λιγο επικίνδυνους. Αλλά ας μη μιλήσουμε και για τις οδηγικές ικανότητες των περισσότερων μοτοσυκλετιστών, ιδιαίτερα των παπιοδηγών πού δε ξέρεις από που θα σου 'ρθουν και πως προκαλούντε πολλά απο τα ατυχηματα
Reply With Quote