Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από emix
Βασιλη με την ευκαιρια αυτη θελω να πω μερικα πραγματα, εξω απο τα δοντια:
Για την ποιοτητα παροχων απο το συνεργειο σας εχω ακουσει διαφορα. Τα περισσοτερα δεν σου κρυβω οτι ειναι ασχημα.
Εγω ομως σ αυτα τα 4 χρονια που ερχομαι σε σας δεν εχω αισθανθει ποτε τετοιο πραγμα!
Αυτο που συνεβη και ο τροπος που το αντιμετωπισες, διαψευδει κατηγορηματικα αυτους που φωναζουν οτι δεν παρεχετε καλες after-sales υπηρεσιες και τρεχουν στου διαολο τον κορακα για να την κανουν σερβις.
Σκεφτομαι σοβαρα να την πουλησω την μηχανη και να παρω κατι αλλο. Σκεφτομουνα ακομα και να μην ειναι bmw παλι.
Μ αυτο που εγινε και με το ενδιαφερον που εδειξες, δειχνει οτι ο συγκεκριμενος αντιπροσωπος σεβεται τους πελατες του. Και ετσι θα ειναι ενας παρα πολυ σοβαρος λογος να μεινω σε σας και να ξαναπαρω Bmw.Αλλα και να μην την παρω απο εσας, σε σας θα ερχομαι για σερβις.
Τωρα αν η bmw γινει ktm θα ειναι αλλοι λογοι!!!!
Θα τα πουμε κι απο κοντα παντως.
Σ' ευχαριστω για αλλη μια φορα.
|
Το θεμα φιλε μου Ηλια ειναι οτι δεν εχει να κανει με τους ανθρωπους που δουλευουν μεσα στο συνεργειο,γιατι τους περισσοτερους μηχανικους τους εχω διαλεξει εγω. Και ειμαι και πολυ αυστηρος με το θεμα του σερβις οσο περνα απο το χερι μου βεβαια.Αλλα το θεμα συμπεριφορας ορισμενων (αφεντικα)ειναι που βγαζει ενα μαγαζι κακο ονομα και οπως καταλαβαινεις παιρνει και αλλους η μπαλα..Τωρα οσο για μενα οι πραξεις μου μιλανε απο μονες τους και πιστευω οτι οι πελατες και οι φιλοι που εχω κανει μεσα απο το μαγαζι δεν εχουν να πουν τιποτα αλλο παρα μονο καλα λογια.Και αυτο ειναι κατι που με χαροποιει ιδιαιτερα........
