View Single Post
  #1  
Παλιό 14-01-2011, 05:04
Michael Chatzilias Ο/Η Michael Chatzilias βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα, Μετς
Μoto: Έμεινα χωρίς μηχανή...
Μηνύματα: 1,603
Προεπιλογή Μια όμορφη βόλτα την Κυριακή στην πόλη....

Αγαπητοί μας φίλοι,


Πρόσφατα μεταφερθήκαμε στην Νέα Υόρκη όπου απολαμβάνουμε την κάθε μέρα μας με την Panasonic DMC από τον φίλο μας τον Frits....(ευχαριστούμε Σταύρο).

Την Κυριακή είχε κρύο αλλά λιακάδα, και πήγαμε την πρώτη μας Κυριακάτικη πρωινή βόλτα μετά το πρωινό. Σας παραθέτουμε τις πρώτες μας φωτογραφίες ως κάτοικοι εδώ.

http://picasaweb.google.com/MichaelStamiHector/NY11#5561839854203829330

Έχουμε βάλει σχόλια κάτω από την κάθε φωτογραφία - δυστυχώς στα Αγγλικά ώστε να τις διαβάζουν και οι φίλοι μας εδώ.

Ελπίζουμε ότι είστε όλοι καλά!

Μιχάλης και Σταματία.

Reply With Quote