View Single Post
  #26  
Παλιό 30-01-2011, 15:48
Kimwnas Ο/Η Kimwnas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 746
Προεπιλογή Απάντηση: BMW και σπασμενο μοτερ.......

Να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου στο θέμα, γιατί κι εμένα με "καίει" σε παραπλήσιο επίπεδο... Έχω το ίδιο πρόβλημα με τον Βασίλη, ραγισμένο press direct και μαθηματικά πάω κι εγώ για τα γράμματα στην Αντιπροσωπεία κτλ κτλ... (αφού μου έβγαλε ήδη ραγισμένο κέντρο/φωλιά διαφορικού το οποίο ηλιθιοδώς πλήρωσα απο την τσέπη μου)...

Ναι αναγνωρίζω ότι η εγγύηση έχει λήξει στην περίπτωση που συζητάμε (όπως και στην δική μου, όπως και στου Βασίλη). Τεχνικά η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση προς τον πελάτη της πλέον. Αλλά.... Σε μάρκες με σεβαστή υπερτίμηση και up-market προφίλ υπάρχει και μια άλλη σημαντικότατη παράμετρος η οποία είναι η "φήμη", το "όνομα" και οτιδήποτε άλλο μπορεί να συνδεθεί στο μυαλό του καταναλωτή με τα προϊόντα τους. Βλέπε "ταξίδια στην άκρη της γής" καταστάσεις, εξωτικότητα, "δεν σπάει δεν χαλάει", "ποιότητα κατασκευής" και όλα τα σχετικά το οποίο θα κάνουν το προϊόν να ξεχωρήσει απο τον "ευτελή" ανταγωνισμό τους, να δικαιολογήσει την τιμή (κάνοντας το προϊόν -και καλά- "για λίγους") και να δημιουργήσει την σημαντικότατη "ποθητότητα" στα μάτια των καταναλωτών...

Όταν βγαίνουν σοβαρά προβλήματα απο παραμέτρους οι οποίοι δεν εφάπτονται "κακής χρήσης" απο τον ιδιοκτήτη και αντιθέτως τα προβλεπόμενα σέρβις γίνονται ευλαβικά απο εξουσιοδοτημένα χέρια, τότε εγείρεται ένα σοβαρό θέμα (έστω θα συμφωνήσω για μια μειοψηφία-?- χρηστών) αξιοπιστίας και σχέσης κόστους/απόδοσης, πάντα αναφορικά με το "ίματζ" που προωθεί η εκάστοτε εταιρεία. Και ώς γνωστόν σύμφωνα με τον άτυπο νόμο του μάρκετινγκ 1 ευχαριστημένος πελάτης θα το πεί σε 10, 1 δυσαρεστημένος θα το πεί σε 100...
Αν λοιπόν η εν λόγω περίπτωση και η δικιά μου και οι Χ άλλες που "προέκυψαν" είναι η εξαίρεση του κανόνα, τότε θα ήταν θεμιτό να καλυφθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να προστατευθεί η "εικόνα" της εταιρείας. Και για να γίνω πιό σαφής, ζημιές που ανέρχονται σε χιλιάδες ευρώ και που έχουν να κάνουν με αστοχία υλικού θα πρέπει να καλύπτονται στο 100% τελέια και παύλα.
Προσωπικά ήμουν ένθερμος οπαδός του boxer. Πλέον σκέφτομαι σοβαρά να την αποχωριστώ σκιαγραφόντας την εμπειρία μου ώς άτυχη και ίσως να πάρω ένα καλοδιατηρημένο 1100 (από άλλες "εποχές" ο νοών νοείτω) ή να δοκιμάσω την τύχη μου πρός άπω ανατολή μεριά - τα ίδια λεφτά κάνουν, πόσο χειρότερη αξιοπιστία -πλέον- να έχουν?...

Πάντα προσωπικές απόψεις και όπως λένε και στο ράδιο αρβύλλα..."με όλο το σεβασμό"...
Reply With Quote