Δεν ξερω πως να θα επρεπε να ''ονομασω'' το συγκεκριμενο τοπικ......
Επιστολη διαμαρτυριας στην BMW (hellas), Επιστολη διμαρτυριας ενος απλου καταναλωτη ή απλα η ''περιπετεια'' ενος BMW αδακια......
Ειμαι κατοχος ενος F 650 GS (2κιλυνδρο). Το μηχανακι το πηρα καινουργιο απο τον αντιπροσωπο πριν 2 χρονια και 6 μηνες. Το φορτωσα με τα περισσοτερα καλουδια και περα απο 2-3 ανακλησεις για τα διαφορα ''θεματακια'' που ειχαν παρουσιαστει ολα ηταν μια χαρα.
Τα service γινοντουσαν ευλαβικα στον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο απο εκει που το ειχα αγορασει και ειμουν και εγω πολυ ευχαριστημενος με το after sales service.
Ωσπου πριν 2 βδομαδες το μοτερ παρεδωσε πνευμα......
Σημειωνω οτι το εχω 2 χρονια και 6 μηνες και εχω κανει 36000 χλμ.
Το πηγα κατευθειαν στην αντιπροσωπεια και περιμενα την νεκροψια. H νεκροψια εδειξε μπιελα, στροφαλο και κατι περιφερειακα off τελειως. Τα παιδια πολυ εξυπηρετικα για μια ακομη φορα ξεκινησαν τα mail με την BMW hellas για να δουμε τι θα γινει........
Μετα απο 2 εβδομαδες και συγκεκριμενα την Παρασκευη το πορισμα βγηκε.
1) Ολικη αντικατασταση μοτερ διοτι κρινεται ασυμφορο να επισκευαστει το υπαρχον.
2
) Η ζημια δεν μπορει να προσδιοριστει απο τι προηλθε, (κολλημενη αντλια λαδιου ? αστοχια υλικων ? κανεις δεν ξερει.....
2) Συμμετοχη δικια μου στο κοστος αντικαταστασης με 30%. Το μοτερ εχει καινουργιο 8000 ευρω περιπου αρα θα συμμετεχω εγω με 2400 ευρω + 300 ευρω εργασια