Πολύ καλά τα λες και έτσι τα έχουμε βιώσει όλοι μας.
Ο Θεούλης μας κατασκεύασε για να περπατάμε όρθιοι και το σασί μας να αντέχει σε προσκρούσεις με ταχύτητες 4-5 χλμ την ώρα.
Αν έχουμε σώας τας φρένας, οτιδήποτε ξεπερνάει και διαφοροποιείται από τα παραπάνω μας ξυπνάει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και αντιδρούμε.
Με την εμπειρία και πολύ περισσότερο με το διάβασμα "μπαίνει" στο κεφάλι μας το πως στρίβει αυτό το πράμα και όσο περισσότερο τα βελτιώνουμε αυτά τα δύο - ω του θαύματος - πλαγιάζει περισσότερο η μηχανή!
Διάβασε λίγο για το γυροσκοπικό φαινόμενο για να καταλάβεις γιατί η μηχανή στρίβει με το πλάγιασμα και όχι με το στρίψιμο του τιμονιού.
Όταν τα διαβάσεις όλα τα παραπάνω, κάνε ένα κολπάκι: Πήγαινε με 40-50 στο ίσιωμα και τράβηξε λίγο (ένα τακ) το τιμόνι από τη δεξιά πχ χειρολαβή του; Το συμπέρασμα που θα βγάλεις και είναι κόντρα στον εγκέφαλο όλων μας είναι, ότι όταν θες να στρίψεις αριστερά με μία μηχανή που κινείται με ταχύτητα θα πρέπει να κάνεις το τιμόνι της δεξιά. Με τον καιρό, αυτό περνάει στην "χαρτογράφηση" του εγκεφάλου σου και το κάνεις ασυναίσθητα...