Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis
να σε ρωτησω κατι?ειναι λογικη απαντηση αυτη?
σε αποζημειωνουν με την αριστη οδικη συμπεριφορα και την αισθητικη?
οταν ομως παρουσιασει το α η β προβλημα και πας στο ταμειο μιας και θα εισαι ισως εκτος εγγυησης και σου πουν την λυπητερη 2000+++ τοτε πιστεψε με δε θα σκεφτεις την αψογη οδικη συμπεριφορα ουτε και το γοητρο του κατασκευαστη.
απλες ελληνικες κουβεντες.καποια πραγματα ειναι αδικαιολογητα για τετοιες μηχανες.
|
πιστεψε με οτι ολες οι εταιριες το ιδιο κανουν οταν προκειται για οποιαδηποτε βλαβη εκτος εγγυησης, ειναι να μην σου τυχει στο κομματι που θα παρεις, εδω εντος εγγυησης και δεν στο αναγνωριζουν οτι χαλασε απο μονο του εξαρτημα, αλλα απο κακη χρηση(εχω παραδειγματα απο την πορτοκαλι εταιρεια, και σοβαρες βλαβες με κινδυνο ζωης)
με λιγα λογια παιρνεις αυτο που σου ταιριαζει και αν σου κατσει το ελατωματικο κομματι, σου εκατσε
απλα η bmw τα τελευταια 10 χρονια προσπαθει να το παιξει γιαπωνεζος στο μαρκετινκ και στις πωλησεις και τα εχει κανει μπαχαλο ολα, για αυτο αλλαζει μοντελλα καθε χρονο και μετα δεν τα ξαναβγαζει, οτι αρπαξει ο κ@@@ς τους ειναι,
γιατι εχετε την εντυπωση οτι τα γιαπωνεζικα και τα υπολοιπα ευρωπαικα ειναι πιο φτηνα στα ανταλλακτικα?
δεν μιλαμε για αφτερμαρκετ, αλλα της αντιπροσωπειας