
01-02-2011, 23:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
|
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει στη καριερα σου ως οδηγος δικυκλου;
Αν εχεις κανει πολλα τοτε μαλλον κατι εχεις μαθει στραβα.
Αν εχεις κανει λιγα, διαβασε τεχνικες οδηγησης ωστε να βελτιωσεις τον τροπο που οδηγεις.
Ασχετα με τα χιλιομετρα που εχεις οδηγησει, οταν στριβεις χωρισε στη στροφη σε 2 μερη. Το πρωτο μεχρι τη κορυφη (apex) της στροφης και το υπολοιπο μεχρι την εξοδο.
Εκτιμησε την ασφαλη ταχυτητα που μπορεις να στριψεις πριν απο τη στροφη, και παρε ολη τη στροφη χωρις μεταβολη στη ταχυτητα. Αν φρεναρεις κατα τη διαρκεια της στροφης μειωνεις το οριο της προσφυσης των ελαστικων σου.
Το κλειδι στο να αντιμετωπισεις το φοβο σου ισως να ειναι στο σημειο που κοιτας κατα τη διαρκεια της στροφης. Κατα το πρωτο μισο εχε το βλεμα σου καρφωμενο στο apex της στροφης. Μολις φθασεις στο apex κοιταξε την εξοδο της στροφης. Μαθε τη παραπανω τεχνικη στη ταχυτητα που αισθανεσαι ασφαλης και σιγα-σιγα θα μειωθει η ανασφαλεια που νοιωθεις και θα μπορεσεις να ανεβασεις τη ταχυτητα (και παραλληλα τη κλιση σου) στη στροφη.
Επισης γερνε το σωμα μαζι με τη μηχανη, αλλα κρατα το κεφαλι σε πιο ορθια θεση. Ψυχολογικα αυτο βοηθαει.
Να εχεις υπ οψιν οτι οσο γερνεις το σωμα σε σχεση με τη μηχανη προς τη στροφη τοσο λιγοτερο χρειαζεται να γειρεις τη μηχανη για να στριψεις με μια συγκεκριμενη ταχυτητα. Αν κρατας ολο το σωμα ορθιο πλαγιαζοντας μονο τη μηχανη, αυτη πρεπει να γειρει αρκετα περισσοτερο προκειμενου να μεινει στη τροχια της στροφης με τη παραπανω ταχυτητα. Η πρωτη περιπτωση ειναι ασφαλεστερη απο τη δευτερη.
Τελος, χωρις να θελω να σε στεναχωρησω, υπαρχουν ανθρωποι μη συμβατοι με τα δικυκλα. Αν κρινεις οτι εισαι ενας απο αυτους, μη πηγαινεις γυρευοντας για μπελαδες. Αν λοιπον εισαι νεος οδηγος μην απογοητευεσαι, θα μαθεις! Κανεις δεν ηξερε να οδηγει απο τη κουνια του. Αν ομως οδηγεις καιρο και δεν μπορεις να μαθεις να στριβεις καποια στιγμη θα φας τα μουτρα σου!
|
Σωστός,
επίσης μπορείς να βγάλεις και το σώμα σου ελαφρά έξω από τη μηχανή, προς το εσωτερικό της στροφής φυσικά. Ετσι αλλάζει το κέντρο βάρους του συμπλέγματος μηχανή-αναβάτης και μπορείς να πάρεις μεγαλύτερη κλίση, η οποία όμως τελικά δεν είναι αναγκαία.
Last edited by Gemat; 01-02-2011 at 23:17.
|