Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jonyp
Φίλε τι κατανάλωση έχεις και ανησυχείς? Και εγώ έχω τη Laser με το Power commander της. Θα σου συνιστούσα να μη το βγάλεις είναι φτιαγμένο να δίνει ροπή χαμηλά... θα σου κακοφανει!
|
Εχει δικιο....θα σου κακοφανεί...
Όσο για τη κάρτα κλπ... είναι ένα ολοκληρωμενο τσιπάκι που ανοίγεις το κουτί του εγκέφαλου (πολύ εύκολο και αναίμακτο, μόνο μια φλατζούλα πρέπει να προσέξεις να μη τραυματίσεις), ξεκαρφωνεις από τη βάση το μαμα και καρφωνεις αυτό.
Στο 1150 έχει κάτω από τη σέλα μια βάση ρελέ που μπορείς να κάνεις κάποιες ρυθμισεις (μηχανικά-βραχυκυκλώνοντας) ανάλογα τη φάση της μοτό δηλ φίλτρο, εξατμιση ανοικτη-κλειστη κλπ...
Στο 1100 οι ρυθμίσεις ερχόταν έτοιμες στο τσιπάκι γιατί δεν μπορούσες να επέμβεις μηχανικά.
Άρα όταν τοποθετήθηκε η εξάτμιση σοφά τοποθετήθηκε και το τσιπάκι με το χάρτη της ανάφλεξης για να δουλεύει καλύτερα η μοτό,ειδικά αν έχει αλλαχτεί και το φίλτρο αερος.
Για την ιστορία, το τσιπάκι αυτό προγραμματίζεται με ειδικό εξοπλισμό(αλλαγή στα δεδομένα του χάρτη ανάφλεξης-αυξομείωση ποσοστού επί του καυσίμου που εκχύεται στη κάθε φάση οδήγησης). Η φάση τσιπάκι είναι κάτι σαν το PWR CMDR αλλα σε πολύ πιο απλη μορφή.
Προσοχή αν ο μηχανικός δεν είναι γνώστης θα στο κάνει το μηχανάκι νεραντλία....
Όσο για τη κατανάλωση έχουμε ξαναπεί στο 1100 πρέπει να ρυθμίζεται αρκετα συχνά από τον αισθητηρα-ρυθμιστη καυσερίων κάτω από τη δεξιά μεριά της σέλας όχι απαραίτητα σε εξουσιοδοτημένο, αλλά με απλό καυσαναλυτή, όριο ρύθμισης όχι πάνω από 2,5 εκπομπή).