View Single Post
  #60  
Παλιό 03-02-2011, 01:28
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Apirathos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γειά και πάλι λοιπόν, με ένα θέμα που ίσως τρώει πολλούς στο βάθος:

Φοβάμαι να στρίψω!! Ενώ όλα κυλούν ο#### μέχρι την είσοδο στη στροφή, μόλις μπω σε αυτή, με κυριεύει ο φόβος πως η μηχανή θα γλιστρήσει από την φυγόκεντρο, η αδρεναλίνη ανεβαίνει και έτσι κόβω ταχύτητα ώστε να ελαττώσω την κλίση και καταλήγω να στρίβω σαν αξύριστος γεράκος με δίχρονο "dio" και πράσινο καφάσι πίσω, δεμένο με σκοινί.
Σε στροφές 90 μοιρών στην πόλη, νοιώθω πως αν στρίψω σχετικά γρήγορα, θα γλιστρήσει η μπροστινή ρόδα και θα βρεθώ κάτω σαν πεσμένος γεράκος με δίχρονο "dio" και σπασμένο πλέον, πράσινο καφάσι πίσω, δεμένο με σκοινί.

...Και ξέρω πως τίποτε απο αυτά δε θα συμβεί στο τέλος, f650gs βρίσκεται από κάτω μου αλλά, κάτι με φοβίζει!

Να κοιτάξω για "dio" ή για ψυχίατρο;

Φίλε από όλα αυτά που σου λενε οι συνφορουμίτες και συνοψίζοντας γιατί ψιλο-άρχισε και το σπάμ, σου λέω και εγώ μια γνώμη και αν θες προσπάθησε να την εφαρμόσεις στην καθημερινότητα σου.

1) ΠΑΜΕ ΟΠΟΥ ΚΟΙΤΑΜΕ!!!

Κοιτας λοιπόν την
νοητή γραμμή που σχηματίζει η έξοδος της στροφής και δεν πέρνεις τα μάτια σου από εκει για κανενα λόγο! Το μάτι δεν καρφώνει σε ένα σημείο αλλά προοδευτικά κοιτάς όλο και πιό μακρυά προς την έξοδο φαντάσου σαν να προσπαθείς να κάνει καμπύλη το βλέμμα και να δει εκεί που δεν μπορεί, σαν να στρίβει η ματιά σου!!! Κινείται η μηχανή κινείται και το βλέμμα με την ίδια ταχύτητα, όλο και πιο μακρυά!

2)ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ-ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

Προβλέπεις την απαραίτητη ταχύτητα στο σασμάν και βεβαίως την ταχύτητα κίνησης και από το μεσο της στροφής και μετά επιταχύνεις η έστω κρατάς σταθερή ταχύτητα! Δεν επιβραδύνεις και με τίποτα δεν κοιτάς καπου αλλού παρά μόνο πέρα μακρυά την έξοδο της στροφής(αν κοιτάξεις μπροστα στην μηχανή κοντά σου είναι σίγουρο ότι θα το αγοράσεις το οικοπεδο)!!! Να ξέρεις ότι το γκάζι σε βοηθά να στρίψεις με την έννοια ότι αυξάνετε η πρόσφυση του πίσω ελαστκού.

3)ΠΕΤΑΛΑ 180 ΜΟΙΡΩΝ

Στα πέταλα 180 μοιρών τώρα, κάτι πού με φόβιζε παρα πολύ! Στην είσοδο του πετάλου προβλέπεις την απαραίτητη ταχύτητα στο σασμάν και βεβαίως την ταχύτητα κίνησης όπως σου γράφω και στο ένα και.... γυρνάς το κεφάλι 180 μοίρες την έξοδο του πετάλου να βλέπεις που θα πάει η μηχανή! και να είσαι σίγουρος ότι θα πάει! πάλι και εδώ δεν κλείνουμε το γκάζι με την καμμία που λέει και ο γιός μου.

4) ΘΕΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ

Το σώμα αν βγαίνει από την σέλα βοηθά, σαν ξεκίνημα και πριν αρχίσεις να βγάζεις το σώμα, άρχισε να βγάζεις το γόνατο που είναι στην εσωτερική της στροφής, απλά να το ανοίγεις την στιγμή που μπαίνεις στη στροφή και 1 sec πριν σε 90 μοίρες σε σχέση με την μηχανή και θα δεις μεγάλη βοήθεια!

5) ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
Στην μηχανή να στέκεσε με τους προσαγωγούς μύες σφιχτα στο ρεζερβουαρ οταν φρεναρεις ειδικά, μην κρατιέσε από το τιμόνι, όσο πιο απαλά τα χέρια στο τιμόνι, τόσο καλύτερα! Δεν σφίγγεις το τιμόνι όταν φοβάσαι, να μάθεις να σφίγγεις τα πόδια επάνω στο ρεζερβουάρ με τους προσαγωγούς σφίξε όσο θες!
ποτέ να μην κρατιέσε από το τιμόνι!

Τό
dio είναι πολύ πιό επικίνδυνο απο την μηχανή σου, ξέχασε το,
ο ψυχίατρος που κολάει δεν το κατάλαβα, να άκουγες τιποτα φωνές η αν έβλεπες οπτασίες θα σου έλεγα ναι στον ψυχίατρο, αλλά στην φοβία της στροφής άστον καλύτερα



τα φούξια είναι τα sos
οπότε αποστήθιστα και αν σου πέσουν κερνάς καμμιά μπύρα στις 25 του Μάρτη


από Άργος με αγάπη

Reply With Quote