Απάντηση: BMW και σπασμενο μοτερ.......
Απαντήσεις:
1.Η ανάλυση στον TUV κοστίζει πολλά, ενδεχομένως να ξεπερνά και την αξία της μοτό.Πριν από χρόνια για ανάλυση συστήματος διεύθυνσης αυτοκινήτου ο πελάτης μου πλήρωσε 15.000,00 € (φυσικά με τιμολόγιο κλπ,κλπ).Συνεπώς η διαδικασία απευθύνεται σ' εκείνους που έχουν παχύ πορτοφόλι και υπομονή να τραβηχτούνε "μέχρι τέλους".
2.Η ελληνική νομολογία είναι πλέον αρκετά πλούσια σε αποφάσεις για παρόμοιες περιπτώσεις.Απαιτείται όμως υπομονή διότι η όλη διαδικασία αργεί.
Προσέξτε τώρα: η εταιρία έχει πλήρη επίγνωση ότι δεν βρίσκεται εν δικαίω.Διαφορετικά θα έλεγε στον πελάτη της ότι δεν καλύπτει πέραν της εγγύησης τίποτα.Το γεγονός ότι του προτείνει "70/30" δείχνει ότι "ξέρει αλλά δεν μιλά" και το κυριότερο ξέρει ότι εάν εναχθεί από τον πελάτη θα χάσει στο δικαστήριο.
Στο "διά ταύτα" τώρα: εάν κάποιος δεν έχει άμεσο πρόβλημα μετακίνησης και διαθέτει υπομονή,ας το πάει δικαστικά.Πρέπει όμως ν' αφήσει την μοτό στην εταιρία.
Τι θα έκανα εγώ;Θα τους την άφηνα με δικαστικό επιμελητή και θα ζητούσα την αντικατάστασή της με όμοια των ιδίων χιλιομέτρων
Θα παρακαλούσα να ανατρέξετε σε ξένα fora να δείτε τι γίνεται με το συγκεκριμένο μοντέλο (αρχής γενομένης από τα κομμένα υποπλαίσια)
|