Θέμα
:
SNAFU...Η μαλ...α μου...
View Single Post
#
18
03-02-2011, 23:47
Edouard
Junior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Μαρούσι
Μηνύματα: 16
Απάντηση: SNAFU...Η μαλ...α μου...
Nice...Αύριο πρωί...
ε, όχι και έτσι...Κόλλησα 5 μέτρα από εκεί που την αφήνω...
Last edited by Edouard; 03-02-2011 at
23:51
.
Edouard
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): Edouard