Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol
Είσαι σίγουρος για αυτό που λες? Διότι αν είναι έτσι καταργείται η έννοια της εγγύησης. Απο την άλλη πιστεύω ότι αν είναι όντως έτσι, είναι σαφώς πιο οικονομικό και κερδοφόρο για μια επιχείρηση σαν την BMW, να ανεβάσει τον χρόνο της εγγύησης, αν ο καθένας την πηγαινε στα δικαστήρια και κέρδιζε για βλάβες μετά την εγγύηση
Εγώ πιστεύω ότι το 70/30, το προσέφεραν για καθαρά μαρκετινγκ λόγους και επίσης πιστεύω ότι θα το κάνουν, μετά το μαιλ που τους έστειλε, σε κάτι ακόμα πιο συμφέρον για τον ίδιο.
|
Μετά από 19 χρόνια εμπειρίας στα ακροατήρια των δικαστηρίων και ως χειριστής δύο(2) τέτοιων περιπτώσεων, κάτι ξέρω.Ενδεικτικά αναφέρω:1)περίπτωση με την Renault για θανατηφόρο στην Κόρινθο, 2)υπόθεση κατά Daihatsu με σοβαρό τραυματισμό.Και στις δυό περιπτώσεις η εγγύηση είχε λήξει προ πολλού.
Αγαπητέ φίλε, η εγγυητική ευθύνη του κατασκευαστή ΔΕΝ λήγει με την λήξη της όποιας εγγύησης.Πρόσεξε τώρα την αντιδιαστολή:η Rolls ΔΕΝ δίνει εγγύηση για τα προϊόντα της...Θα πρότεινα στον συμπαθή παθόντα το mail του (με πλήρη φάκελλο στοιχείων) να το αποστείλει κατά Βαυαρία μεριά