Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
στην χωματινη βολτα μας στον ταυγετο,χρειαστηκε να ρυμουλκησουμε ενα gs,για 30 χλμ περιπου.......δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο
|
Να συμπληρώσω οτι δεν συνιστάτε....ΕΚΤΟΣ....ειδικών συνθηκων.....

και με ΤΡΟΜΕΡΗ προσοχη......
