View Single Post
  #38  
Παλιό 04-02-2011, 14:57
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: SNAFU...Η μαλ...α μου...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
στην χωματινη βολτα μας στον ταυγετο,χρειαστηκε να ρυμουλκησουμε ενα gs,για 30 χλμ περιπου.......δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο

Να συμπληρώσω οτι δεν συνιστάτε....ΕΚΤΟΣ....ειδικών συνθηκων.....

και με ΤΡΟΜΕΡΗ προσοχη......
Reply With Quote