View Single Post
  #67  
Παλιό 06-02-2011, 13:37
Apirathos Ο/Η Apirathos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: ΒΜW f650gs '01
Μηνύματα: 301
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗΣ ΜΟΤΟ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ ΟΔΗΓΟ.........

Λοιπόν, είναι απόλυτα φυσικό ο καθένας να προτείνει τη μοτοσυκλέτα που διάλεξε για τον εαυτό του καθώς εκεί βρήκε την "Ιθάκη" του.
Αυτόματα έτσι, το ερώτημα "τι να διαλέξω", καθίσταται υποκειμενικό και ο μόνος που μπορεί να σου απαντήσει ορθά, είναι ο εαυτός σου! Γιαυτό, πάρε σβάρνα τις αντιπροσωπείες, δες διάφορα μοντέλλα μεταχειρισμένα και ζήτα να τα οδηγήσεις, συνήθως δεν στο αρνούνται και δεν είσαι υποχρεωμένος να προβείς σε κάποια αγορά μετά το test ride. Είναι χρονοβόρα διαδικασία μα, είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις μια σαφώς πιο πετυχημένη επιλογή εφόσον θα δεις τι σου κάθεται καλύτερα ανάμεσα στα πόδια σου.
Εγώ, αφού οδήγησα δοκιμαστικά (όπως περιέγραψα πριν) αρκετά μοντέλλα όπως transalp, ax1, cb400 super four, dominator, xt και άλλα, βρήκα την "Ιθάκη" μου στην F650gs γιατί:

-Είναι χαμηλή
-Έχει σωστή γεωμετρία και κινείται σα μεγάλο παπί!!
-Δε "δείχνει" το βάρος της
-Δεν τρομάζει ο κινητήρας καθώς είναι ήρεμος και γραμμικός στη συμπεριφορά του
-Είναι στενή και ελίσεται με μεγάλη ευκολία μες την κίνηση
-Έχει χαμηλή κατανάλωση, λόγω ψεκασμού
-Ταξιδεύει κιόλας. Άνετα, παρόλον τον έναν κύλινδρο.

Σαν "κατά", διαπίστωσα ότι:

-Υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί (μονοκύλινδρο γαρ)
-Τα χειριστήρια φλας και κόρνας είναι λίγο δυσπρόσιτα
-Το εργοστασιακό τζάμι είναι φορ δε ντικ...
-Έχει ακριβά ανταλλακτικά (που σπάνια θα χρειαστούν, BMW είναι!)
-Υπάρχουν αναφορές για σβήσιμο του κινητήρα στρίβωντας αριστερά, λόγω κοντής καλωδίωσης στον κεντρικό διακόπτη.

Αυτά περιληπτικά και συνοπτικά, μια δοκιμή θα σας πείσει!
Reply With Quote