View Single Post
  #108  
Παλιό 10-02-2011, 09:53
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: BMW και σπασμενο μοτερ.......

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
τι εννοει ο ποιητης με αυτο??
Ο ποιητής εννοεί ότι τα προβληματα αξιοπιστίας εμφανίζονται ολοένα και περισσότερο σε καινουργιες κατασκευές, σε οποιαδήποτε μορφή-μάρκα, είτε αυτο λέγεται όχημα, είτε μηχάνημα, είτε οτιδήποτε. Δεν έχουν καμμία σχέση οι παλιές γερές κατασκευές έστω και μια 10ετία πριν, με τις σημερινές.

Βάλε το ότι πουσάρουν την τεχνολογία, βάλε τα τεράστια κόστη R&D, σχεδίασης, παραγωγής κλπ, βάλε της ανάγκη μείωσης κόστους και καταφυγής σε "φτηνές" περιοχες βλ. Κίνα κλπ. Βάλε το outsourcing σε επιμέρους κομμάτια ενός οχήματος. Ολα αυτά γίνονται με σκοπό την μείωση κόστους.

Απο την άλλη, η τιμή πώλησης ενός ανταλλακτικού είναι υπερδεκαπλάσια του πραγματικού κόστους παραγωγής. (προσπάθησε να φτιάξεις μια μοτοσυκλέττα αγοράζοντας ανταλλακτικά - θα περάσεις τα 100 χιλιάρικα) Αυτό λοιπόν ζυγίζεται σε κόστος prestige-αξιοπιστίας σε σχέση με την απώλεια πωλήσεων ανταλλακτικών και είναι πιθανόν να μειώνεται η αξιοπιστία για να αυξηθούν οι πωλήσεις. Αυτό λοιπόν - η μείωση της αξιοπιστίας - φήμης ενώ μεν επιρρεάζει αρνητικά το prestige, αντισταθμίζεται ως ένα βαθμό , απο το ολο trend της αγοράς. (Ολοι το ίδιο κάνουν)

Ελπίζω να κατάλαβες το σκεπτικό μου διότι δεν εκφράζομαι και πολύ καλα

Last edited by gepol; 10-02-2011 at 09:55.
Reply With Quote