View Single Post
  #65  
Παλιό 13-02-2011, 01:23
KRASOPATERAS Ο/Η KRASOPATERAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Σχηματάρι
Μoto: GS 1200 08
Μηνύματα: 694
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evanslam Εμφάνιση μηνυμάτων
Πλάκα στην πλάκα πλεόν με το αμάξι που παίρνω θα καίω λιγότερα απο οτι το GS μου!

Opel Astra 1.3 ecoflex start & stop μικτός κύκλος 3,9 λίτρα /100 χλμ

BMW GS Adventure κατανάλωση με μέση ταχύτητα 120 χλμ/ωρα : 6,1 λίτρα / 100 χλμ

Φανταστείτε για κάθε 100 χλμ θέλω με το GS 6,1 X 1,60 = 9,76 euro και με το astra 3.9 X 1.40 = 5.46 euro!

Σχεδόν τα μισα χρήματα!


Μπάμπη να με περιμένεις με το αμάξι λοιπόν γιατί με το GS είναι ασύμφορο πλέον!
Αυτό το 3,9 δεν θα το δεις ποτέ….δυστυχώς….
Reply With Quote