Θέμα
:
Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας
View Single Post
#
65
13-02-2011, 01:23
KRASOPATERAS
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Σχηματάρι
Μoto: GS 1200 08
Μηνύματα: 694
Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
evanslam
Πλάκα στην πλάκα πλεόν με το αμάξι που παίρνω θα καίω λιγότερα απο οτι το GS μου!
Opel Astra 1.3 ecoflex start & stop μικτός κύκλος 3,9 λίτρα /100 χλμ
BMW GS Adventure κατανάλωση με μέση ταχύτητα 120 χλμ/ωρα : 6,1 λίτρα / 100 χλμ
Φανταστείτε για κάθε 100 χλμ θέλω με το GS 6,1 X 1,60 =
9,76 euro
και με το astra 3.9 X 1.40 =
5.46 euro!
Σχεδόν τα μισα χρήματα!
Μπάμπη να με περιμένεις με το αμάξι λοιπόν γιατί με το GS είναι ασύμφορο πλέον!
Αυτό το 3,9 δεν θα το δεις ποτέ….δυστυχώς….
KRASOPATERAS
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Visit KRASOPATERAS's homepage!
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): KRASOPATERAS