View Single Post
  #20  
Παλιό 13-02-2011, 14:20
manosxlv Ο/Η manosxlv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: tirnavos
Μoto: varadero black abs 05
Μηνύματα: 91
Προεπιλογή Απάντηση: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teacher Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλη δουλεια ! Ακου αν θέλεις κατι απο καποιον που εκανε το ιδιο 20 τουλαχιστον χρονια πιο πριν,σε ενα r100gs ( εχω ακομα την μηχανη και τις βαλιτσες ! )
1 ) Κανε ραφη με argon . Οι βαλιτσες γινονται στεγανες , αλλα το θεμα δεν ειναι εκει , σε περιπτωση πτωσης ,συνηθως με καποια χιλιομετρα , το βαρος της μηχανης σου θα συνθλιψει τις βαλιτσες και 2-3 πριτσινακια απο καθε πλευρα δεν νομιζω οτι θα αντεξουν το βαρος, θα σπασουν , οι σιλικονες θα φυγουν και παυει πλεων η περιβοητη αδιαβροχοποιηση . Ασε που μετα απο αυτο θα μαζευεις βρακια και φανελιτσες απο το οδοστρωμα !!! Η ραφη θα κρατησει την βαλιτσα ενα κοματι ,θα στραβωσει θα παθει οτι παθει αλλα θα παραμεινει συμπαγης . Το σκεπτικο ειναι οταν πεσεις ( χτυπα ξυλο ) η μηχανη να μεινη μακρυα απο τα ποδια σου λογω ογκου βαλιτσας , και να μπορεσει να κανει την δουλεια της ! Το ιδιο θα βοηθησει και το καπακι της βαλιτσας . Ελπιζω να εχεις προνοησει και να επελεξες τουλαχιστον 2 mm παχος αλουμινιου ! Αν δεν με πιστευεις ,ρωτα τον Γερμανο που εφαγε την χυμα στην ερημο της Τυνισιας .
2 ) Αφου τελειωσεις την κατασκευη κανε ενα τριψιματακι ολη την επιφανεια με ενα vettex κουζινας ! Προσοχη να ειναι πολυ λεπτοκοκκο , δοκιμασε πρωτα απο την πισω πλευρα που δεν φαινεται . Ετσι θα γιαλισει ωραια . Μετα τριψε με ενα πανι .
3 ) Παρε ενα βερνικι σε σπρευ και περασε την βαλιτσα 2-3 φορες μεχρι να τελειωσει ολο . Δεν θα εχεις την μαυριλα του αλουμινιου με αυτον τον τροπο .
4 ) Αντι να κανεις το ιδιο στο εσωτερικο ντυσετο με ενα αυτοκολητο , κατα προτιμηση λευκο χρωμα , βλεπεις καλυτερα στο εσωτερικο οταν ειναι βραδυ .
5 ) Στον πατο της βαλιτσας βαλε ενα αφροδες υλικο , ετσι ωστε να μην τριζουν τα διαφορα μεταλικα αντικειμενα που πιθανον να ριξεις μεσα . κολησετο με ταινια διπλης οψεως !
6 ) Στεγανοποιησε το καπακι με αφρωδες υλικο , που θα το πιεζουν οι σφινκτηρες του καπακιου .
ΚΛΠ , ΚΛΠ , ΚΛΠ .... Εχω πολλα ακομα να σου πω , πες μου την προοδο σου και αν συναντησεις προβληματα .
Οι δικες μου ειναι καλυτερες του εμποριου ( οπα ! ) και με αριστη και απροβληματιστη συμπεριφορα σε ολα τα ταξιδια μου στα 20 χρονια που εχω την ιδια μηχανη !!!!
Φιλικα , teacher .
φιλε μου ευχαριστω για τις καλες συμβουλες
τα φυλλα ειναι παχος 2χιλ
δεν φτιαχνω κατι με την προοπτικη να πεσω και να μη μου κρατησει αλλωστε ξερεις οτι με τις δικες μας μηχανες αν πεσεις με τετοιο βαρος ουτε πριτσινι ουτε αργκον θα κρατησει
φυσικα και η κοληση με αργκον ειναι καλυτερο αλλα πρεπει να πας σε μαστορα ο οποιος δεν θα ασχοληθει πολυ γιατι εγω δεν ξερω να κανω καλη κοληση
προσπαθω να φτιαξω κατι που να ειναι ευκολοδουλευτο οικονομικο κυριως
και απλα να κανω την δουλεια μου και να βοηθησω με την κατασκευη αυτη πολλους που πιανουν τα χερια τους οπως εμενα ο regaki και ο emxier
και τελικως παιδια αυτες οι μπαγκαζιερες δεν ειναι κατι που βγαινει απο εργοστασιο
ειναι απο χερι με μερακι με τις ατελειες τους που απλα θελω να κανω
τι δουλεια μου
τωρα για το καπακι σκεφτομαι να βαλω λωριδες σαμπρελας αλλα θα κοιταξω και για αφρωδες υλικο ποιο προτεινεις?
Reply With Quote