View Single Post
  #1  
Παλιό 23-02-2011, 17:34
lempoi Ο/Η lempoi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ΔΙΟΔΙΑ -ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή GeorgeP, αφού μας ξεσκίζουν σε αυτά που αναφέρεις, γιατί να μην στήσουμε #### κι εκεί, έτσι;
Κι αφού το πας εκεί, για πες μας, όταν ο σιτοπαραγωγός πουλάει το σιτάρι του 0,14 ευρώ το κιλό, κι εσύ πας κι αγοράζεις το κιλό ψωμιού (που δεν είναι κιλό, αλλά 750 γρ) για 1,60 ευρώ, στήθηκες ποτέ έξω από κανέναν φούρνο να φωνάξεις; Ο εφοπλιστής δε ξέρω με ποιά λογική κανονίζει τις τιμές στα εισιτήριά του, αλλά ο δημόσιος δρόμος, είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος για την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών (δεν ξέρω αν χρησιμοποίησα σωστά των όρο) και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σου κατεβάζει μπάρα και να σε εμποδίζει. Εδώ υπάρχει Σύνταγμα, και θα πάμε να αναιρέσουμε και τα αυτονόητα;
Και το άλλο, πόσες φορές έχεις προπληρώσει στο μπ.....λο κράτος φόρους, για να σου παράσχει το δικαίωμα και τις προϋποθέσεις να κινείσαι στους δρόμους :
- τέλη ταξινόμησης αγοράζοντας αυτ/το,

- τέλη κυκλοφορίας,

- τέλος μέσα στα ασφάλιστρα των οχημάτων,

- φόρος στη βενζίνη,

- διόδια


Ας τον πληρώσει τον συμβασιούχο το κράτος, απ' αυτά που ήδη μου 'χει πάρει για το λόγο αυτό ...

Για να 'χεις το δικαίωμα να μπεις στο βαπόρι και να πας Νάξο, τι πλήρωσες στο κράτος πρωτίστως; Τίποτα! Και σκέψου ότι ο εφοπλιστής πρέπει να κρατήσει το βαπόρι στη γραμμή και τους "νεκρούς" μήνες, και δεδομένου ότι θα κουβαλάει καθημερινά 60 άτομα, 5 αμάξια και 2 φορτηγά, πως θα βγάλει τα έξοδά του (καύσιμα, συντήρηση, πλήρωμα κλπ);
Σωστος!!
Reply With Quote