View Single Post
  #39  
Παλιό 24-02-2011, 18:34
Sakis Ο/Η Sakis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Gs1200 η λευκή του 09!!
Μηνύματα: 7,888
Προεπιλογή Απάντηση: Καφες μετ΄εκπαιδευσης..Θεσσαλονικη 23-02-11

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 1974 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραιοι!!!!!!!!

Το ξέρουμε...Μήτσο ΄μ....
Reply With Quote