Θέμα
:
Καφες μετ΄εκπαιδευσης..Θεσσαλονικη 23-02-11
View Single Post
#
39
24-02-2011, 18:34
Sakis
Moderator
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Gs1200 η λευκή του 09!!
Μηνύματα: 7,888
Απάντηση: Καφες μετ΄εκπαιδευσης..Θεσσαλονικη 23-02-11
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
1974
Ωραιοι!!!!!!!!
Το ξέρουμε...Μήτσο ΄μ....
Sakis
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): Sakis