View Single Post
  #35  
Παλιό 25-02-2011, 23:53
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Προσωρινη λυση λαστιχενιας φουσκας bolt join του telelever

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitain Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω την εντύπωση ότι επαναλαμβάνω προειπωθέντα, αλλά η φούσκα που κάνει από αυτοκίνητο είναι από Φίατ, θα σας γελάσω ποιο μοδέλο...
Αν κάποιος έχει δει πως γίνεται η αλλαγή θα το εκτιμούσα να μας έλεγε αν γίνεται και από ερασιτέχνες, γιατί αν θέλει κανά εξολκέα η υδραυλικό για να συμπιέσει κανα ελατήριο είναι κομμάτι δύσκολο...
Η εργασια αυτη για να γινει σωστα πρεπει αφου "πατησει" η πισω ροδα στο εδαφος (πχ με ιμαντες) να βγουν τελειως η ροδα και οι μπουκαλες για να μπορεις να δουλεψεις ανετα στο επιμαχο σημειο.
Η αναρτηση δεν επηρεαζει πουθενα εφοσον ακουμπα η πισω ροδα στο εδαφος.

Αυτα για το σωστο τροπο εργασιας . Υπαρχει και ο... γρηγορος τροπος :
Πατας την πισω ροδα στο εδαφος, δεν αφαιρεις ουτε ροδα, ουτε μπουκαλες και ξεκινας την εργασια αντικαταστασης.
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να προσεξεις παρα πολυ το σωληνακι των υγρων φρενου και να εισαι τρεις φορες πιο προσεκτικος στο να μην χαρακωσεις την πλακα με το γερμανικο στην προσπαθεια σου να ξεβιδωσεις το bolt join!
Αν τα καταφερεις αυτα, τοτε θα βγεις κερδισμενος απο κάμποση εργασια και χρονο.
Reply With Quote