Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitain
Εχω την εντύπωση ότι επαναλαμβάνω προειπωθέντα, αλλά η φούσκα που κάνει από αυτοκίνητο είναι από Φίατ, θα σας γελάσω ποιο μοδέλο...
Αν κάποιος έχει δει πως γίνεται η αλλαγή θα το εκτιμούσα να μας έλεγε αν γίνεται και από ερασιτέχνες, γιατί αν θέλει κανά εξολκέα η υδραυλικό για να συμπιέσει κανα ελατήριο είναι κομμάτι δύσκολο...
|
Η εργασια αυτη για να γινει σωστα πρεπει αφου "πατησει" η πισω ροδα στο εδαφος (πχ με ιμαντες) να βγουν τελειως η ροδα και οι μπουκαλες για να μπορεις να δουλεψεις ανετα στο επιμαχο σημειο.
Η αναρτηση δεν επηρεαζει πουθενα εφοσον ακουμπα η πισω ροδα στο εδαφος.
Αυτα για το σωστο τροπο εργασιας

. Υπαρχει και ο... γρηγορος τροπος

:
Πατας την πισω ροδα στο εδαφος, δεν αφαιρεις ουτε ροδα, ουτε μπουκαλες και ξεκινας την εργασια αντικαταστασης.
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να προσεξεις παρα πολυ το σωληνακι των υγρων φρενου και να εισαι τρεις φορες πιο προσεκτικος στο να μην χαρακωσεις την πλακα με το γερμανικο στην προσπαθεια σου να ξεβιδωσεις το bolt join!
Αν τα καταφερεις αυτα, τοτε θα βγεις κερδισμενος απο κάμποση εργασια και χρονο.