Θέμα
:
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΑΙ MOTO GUZZI- ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΔΩ?
View Single Post
#
16
22-05-2009, 22:43
droggitiszak
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: zakynthos
Μoto: Africa Twin '93 + R1200 GS '08
Μηνύματα: 1,524
Απάντηση: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΑΙ MOTO GUZZI- ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΔΩ?
καλώς βρεθήκαμε και καλά μας χιλιόμετρα !
droggitiszak
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): droggitiszak