Απάντηση: ΑΓΟΡΑ 1200 GS
επιγραματικά κάποια πράγματα από προσωπικό ψάξιμο (θα υπάρξουν ειδικότεροι)
- οι τελείως πρώτες 1200GS, είχαν μεν αρκετά προβλήματα, αλλά αν βρεις μια στο δρόμο σήμερα (πολλές είναι) είναι ακριβώς γιατί η μαμά φρόντισε και τα έφτιαξε... σίγουρα λοιπόν κάτι "χοντρό" δεν θα έχει
- οι δεύτερου-τρίτου έτους, κατά κάποιους έχουν και λίγο πιο δεύτερα υλικά (για μένα μη μετρησιμες διαφορές, εκτός ίσως το αμορτισέρ που σταμάτησε να είναι WP) συν κάποιες βλακείες του εργοστασίου όπως μικρότερο κιτ εργαλείων
- λίγο πριν το φέις λίφτ (δηλ. αυτές που έχουν μεταλικό "θώρακα" στα πλαινά καπάκια του τεπόζιτου) ήμασταν ήδη στην "έκδοση 1.5" όπως θέλω να λέω... για μένα ότι καλύτερο και εξηγώ γιατί...
α) ήδη είχαν τη δεύτερη έκδοση άξονα μετάδοσης (και μερικές την τρίτη με τη βίδα για να αλλάζει το λάδι σε ΣΩΣΤΗ επιτέλους θέση)
β) είχαν σταματήσει τα φρένα με σέρβο (ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ - προσωπική γνώμη)... έχοντας πιο "ανθρώπινα" φρένα με την ίδια αποτελεσματικότητα, λιγότερη εξοικίωση και λιγότερες ηλεκτρικές απαιτήσεις (α και ελαφρύτερα)
γ) θα βρεις και άντι-σπιν (ASC αριστερά στο τιμόνι)... αυτό το μπιχλιμπίδι (που είναι όλο θέμα software άρα δεν προσθέτει βάρος), έχει αποδειχθεί πολύ καλό
δ) έχει πιο απλή μεν (δεν είναι πια "dot matrix") αλλά το ίδιο πλήρη και πολύ πιο ευδιάκριτη στον ήλιο οθόνη του trip computer
οι νεώτερες (νομίζω μετά τον 1.5-2ο χρόνο) έχουν πια το τετράγωνο κεντρικό στάντ και όχι αυτό που είχαν οι πρώτες που αγκαλιάζει "στρογγυλά" τον πίσω τροχό (πιο όμορφο πάντως)
με φέις λιφτ δεν ξέρω αν θα βρεις, λογικά θα είναι ακριβότερη
ότι και να πάρεις, δεν νομίζω να μετανιώσεις
(εγώ πάντως έχω κόψει τα μτχ γενικώς... μπορεί να ζορίζομαι αλλά ξέρω τι θα βρω, ξέρω ποιος φταίει για ότι θα βρω κλπ. - και η μυρωδιά του καινούριου δεν παίζεται)
|